گزارشی از عکاس جوانی که با هنرش دست نیازمندان را گرفت+تصاویر
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای ساحل؛ در هفته ای که گذشت خیابان های شهر مملو از تبلیغات یک نمایشگاه بود؛ نمایشگاهی که خالق آثارش آن را با عنوان "برای نگاه او" نام گذاری کرده بود و نگاه کودکی که در حاشیه نشینی شهری که پایتخت اقتصادی ایران نامیده می شود زندگی می کند روی تمام تبلیغات به چاپ رسیده بود که همه را برای بازدید از این نمایشگاه فرا می خواند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای ساحل,


نمایشگاه عکس "برای نگاه او " به همت خالق این آثار،آقای مرتضی آخوندی به صورت انفرادی در سالن گرمساری فرهنگسرای طوبی شهر بندرعباس برگزار شد.
مرتضی آخوندی عکاس جوانیست که حدود یک سال است کار عکاسی را شروع نموده و با جسارت و پشتکاری که دارد در همین مدت محدود موفق شده ۲ نمایشگاه انفرداری را در استان هرمزگان برگزار نماید و عکس های خود را به نمایش بگذارد و علاوه بر این در نمایشگاه های سایر نقاط کشور نیز فعالیت داشته و در مسابقات مختلف عکاسی نیز به مقام هایی دست یافته است.

,
,
,


از نظر ظاهری، نمایشگاه"برای نگاه او" را می توان متفاوت ترین نمایشگاه تاریخ عکس هرمزگان دانست. استفاده از المان هایی همچون بادکنک های پر شده از هیدروژن روی سقف، استفاده از طاق وروودی مملو از بادکنکهای رنگی، بهره گیری از نورپردازی کاملا متفاوت و خاص و همچنین اجرای موسیقی زنده در گالری عکس مرتضی آخوندی این نمایشگاه را کاملا متمایز و متفاوت نموده بود و می توان گفت او مرزهای استاندارد و روتین یک نمایشگاه عکس را شکسته و با بهره گیری از سلیقه خود اقدام به طراحی متفاوت این نمایشگاه نموده است.

,
,


این عکاس جوان نمایشگاه خود را با هدف انجام خیریه به نفع نیازمندان به جامعه شناساند و درآمدهای حاصل از این نمایشگاه را به نفع آنها جمع آوری نموده است و مهمترین بخش این نمایشگاه، یعنی خروجی کارش نیز تهیه مایحتاج برای حاشیه نشینان شهر و تجهیز تیم های ورزشی کودکان نیازمند بشاگردی شده است.

,
,

 

,

در اقدامی قابل تحسین، این نمایشگاه با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو تهران، همراه با روشن نمودن شمع در فضای نمایشگاه و قرائت فاتحه برای آرامش روح این مردان بزرگ، به کار خود پایان داد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
نمایشگاه عکس”برای نگاه او” به همت عکاس جوان مرتضی آخوندی برپا شد و هدف از ایجاد این نمایشگاه جمع آوری درآمد حاصل از فروش آثار برای کمک رسانی به افراد نیازمند استان بود.