پلیس ترکیه 10 کمونیست مسلح را دستگیر کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، گروه‌های تروریستی-کمونیستی که همراه با شکل گیری دولت شوروی برای برهم زدن امنیت جهان، تجزیه کشورها و خنثی کردن دینی-مذهبی مسلمانان به وجود آمده‌اند، به دلیل نقص اطلاعاتی و امنیتی حکومت ترکیه هنوز هم بلای جان این کشور شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

گروه‌های تروریستی-کمونیست‌ها با شستشوی مغزی مردم ساده لوح به صورت سازمان‌ یافته از گروه‌‌های تجزیه طلب خاورمیانه مانند گروه تروریستی کارگران کردستان (پ.ک.ک) حمایت کرده و گروه‌های تجزیه طلب را حمایت مالی و تأمین انسانی می‌کنند.

,

در این میان آمریکا که از ابتدای شکل‌گیری کمونیسم مخالف این مکتب بوده است، اکنون به بزرگ‌ترین حامی پشت پرده پ.ک.ک و دیگر گروه‌‌های کمونیستی-تروریستی تبدیل شده است.

,

به گزارش خبرگزاری دولتی ترکیه، پلیس این کشور در عملیات ضد ترور خود در استانبول و تونجلی 10 تن را به جرم حمایت مالی و تأمین انسانی گروه تروریستی TKP/ML-TİKKO یا (حزب کمونیستی ترکیه/مارکسیست لنینیست-ارتش متشکل روستایی کارگری ترکیه) دستگیر کرده است.

,

بعد از ترور دادستان استانبول و نصب پرچم‌های کمونیستی در محل قتل وی، حکومت ترکیه این گروه‌ را در لیست تروریستی خود قرار داده است.

,

به گزارش فرمانداری تونجلی، عملیات ضد ترور علیه گروه تروریستی کمونیستی ترکیه/مارکسیست لنینیست-ارتش متشکل روستایی کارگری ترکیه توسط پلیس این کشور به صورت جدی شروع شده است.

,

جرم افراد دستگیر شده به این صورت گزارش شده است: "عضو بودن به گروه تروریستی مسلح"، "تأمین انسانی گروه تروریستی"، "تأمین مالی گروه تروریستی"

,

انتهای پیام/

]
پلیس ترکیه 10 تن را به جرم حمایت مالی و تأمین انسانی یک گروه تروریستی-کمونیستی در استانبول و تونجلی دستگیر کرد.