زیستن به سبک اسلام راه نجات انسان از فتنه های زمان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام والمسلمین صادق بخشی در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه با محوریت سبک زندگی اسلامی اظهار داشت: اسلام دین رأفت و مهربانی است و در همه ابعاد و وجوه مختلف زندگی بشریت دارای برنامه و راهکار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی با بیان اینکه تأسی به دین اسلام و تمسک و چنگ زدن به دستورات آن که بهترین برنامه ها و اصولی ترین راهکارهای سعادت بشر را در دنیا و آخرت بیان کرده است، راهگشاست، گفت: زندگی به سبک اسلام بهترین راه نجات انسان در همه اعصار است به ویژه در عصری که تکنولوژی و مدرنیته شدن بر آن مستولی و غلبه یافته است و بسیاری از حرکات و سکنات انسانها بر مبنای آن قرار گرفته است.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه اظهار داشت: سبک زندگی به روش اسلام بهترین سبک زندگی است که ما به لطف مسلمان بودنمان و از همه مهمتر زیستن در زیر پرچم تشیع و ولایت از آن بهره می بریم و خوانده و شنیده و دیده ایم که انسان در پرتو قرآن سعادتمند است و در این پرتو از بسیاری از خطرات و آسیب های جنی و انسی در امان است.

,

حجت الاسلام والمسلمین بخشی بیان داشت: سبک زندگی اسلامی اگر نجات بخش و الهام بخش نبود و سعادت را در پی نداشت دشمنان آن را نشانه نمی رفتند که تغییرش دهند و در اصول آن خدشه وارد کنند و خانواده و جامعه را از این نوع زیستن دور کنند.

,

وی تأکید کرد: در زیستن به سبک اسلام است که می توان علاوه بر سلامت روح سلامت جسم را نیز داشته باشیم چرا که برنامه اسلام برای زندگی فراگیر و گسترده است و برای راه رفتن، نشستن، خوردن، خوابیدن، سخن گفتن، سلامت ماندن از انواع و اقسام بیماری ها برنامه دارد.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: سبک زندگی  اسلامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بارها بر آن تأکید  کرده اند باید در جامعه به عنوان یک گفتمان مهم ترویج یابد و روز به روز زیستن به این سبک تأکید شود به ویژه برای نسل جوان و نوجوان امروز که بدخواهان و کینه توزان خواهان سلامت روح و جسمشان نیستند و آنها را با نوع جدیدی از زندگی یعنی سر بردن در گوشی های و جستار در تلگرام و اینترنت و وایبر و وی چت و غیره سرگرم کرده اند تا سبک زندگی شان را تغییر دهند آنگونه که می خواهند.

,

 

]
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سرخه گفت: زندگی به سبک اسلام بهترین راه نجات انسان از فتنه های زمان در همه اعصار است.