همدردی دانش آموزان بندرلنگه با خانواده های معظم شهدای آتش نشان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مـــــرواریـــــد نــــیـــوز: دراین آئین دانش آموزان در قالب تیم های مختلف به ایستگاه های آتش نشانی فعال درشهرستان بندرلنگه اعزام شدند و با در دست داشتن پلاکارد و با اهداء گل یاد شهدای آتش نشان را در سانحه تهران را گرامی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مـــــرواریـــــد نــــیـــوز:,

 

,

این دانش آموزان شهادت فرزندان شجاع ملت ، ماموران مظلوم و خدوم آتش نشانی را در حادثه ساختمان پلاسکو به رهبر معظم انقلاب ، ملت شریف ،دانش آموزان خانواده های این عزیزان و همکاران گرامیشان تسلیت گفتند.

,

 

,

در دیدار دانش آموزان به یاد شهدای آتش نشانان ساختمان پلاسکو، پرچم جمهوری اسلامی ایران را که نشان از ایثار و فداکاری ملت ایران دارد را برافراشتند و به روح پاک همه شهدا ایران اسلامی صلوات فرستادند.

,

 

,

دانش آموزان به همراه معلمان و مدیران مدارس ، در این دیدار از ایثار ، شجاعت و حماسه آفرینی آتش نشانان کشور در راه خدمت به هموطنان قدر دانی کردند.

,

 

,

در این حرکت نمادین دانش آموزان همه یکصدا همخوانی کردند که قهرمانان عرصه ایثار ، آتش نشانان عزیز در قلب مردم ما جایی به وسعت تاریخ باز کرده اید وهمه با هم فریاد زدند: آتش نشانان فداکار دوستتان داریم.

,

 

,

گفتنی است دراین دیدارمعاونت آموزش وپشتیبانی اداره آموزش وپرورش شهرستان بندرلنگه بهمراه کارشناسان ابتدایی وحراست نیزحضوربهم رساندند ودراین آیین زیبا با ملت شهید پروروخانواده این عزیزان احساس همدردی کردند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
دانش آموزان شهرستان بندرلنگه با حضور در ایستگاه های آتش نشانی در سوگ شهادت تعدادی ازآتش نشانان درساختمان پلاسکو تهران با جامعه آتش نشانان کشور ابراز همدردی کردند.