بازار فروش عطر در انحصار مافیای وارد کنندگان عطرهای تقلبی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیلوانا نیوز،این روزها با گذر از کوچه و خیابان های متعدد ارومیه شاهد افزایش بی شمار مغازه های عطر فروشی هستیم مغازه هایی که  با شیشه های شیک و رنگا رنگ  در ورودی هر کدام از این مغازه ها نظر هر رهگذری را به خود جلب میکند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیلوانا نیوز,

به همین خصوص سراغ قدیمی ترین و پایه گزار اولین عطر فروشی در استان آذربایجان غربی میرویم  و از پشت پرده ی واردات عطر و ادکلان های چند میلیوتی  آگاه میشویم.

,

علی رضوان فر به عنوان اولین وارد کننده ی عطر و ادکلن و همچنین پایه گذار این حرفه در استان میباشد  که به مدت بیست سال است در این زمینه فعالیت دارد .

,

وی در گفتگو با سیلوانا نیوز از وجود دست های پشت پرده در واردات عطریجات خبر داد و گفت : دلیل افزایش متعدد مغازه های عطر فروشی در ارومیه نبود نظارت و رسیدگی به اجناس تقلبی و تاریخ گذشته میباشد به همین دلیل افراد سود جو و مافیای این شغل از این حاشیه ی امن به وجود آمده استفاده لازم را برای وارد کردن عطر و ادکان های تقلبی و تاریخ گذشته ی کشورهای عربی میکنند و با وارد کردن اجناس بی کیفیت و تقلبی نه تنها بازار فروش را در اختیار خود قرار میدهند بلکه افراد استفاده کننده از این محصولات دچار بیماریهای پوستی و حساسیت های مزمن میشوند.

,

ایشان در ادامه با بیان اینکه توزیع عمده ی عطریجات بدل توسط معدود افرادی صورت میگیرد که هیچ گونه تخصصی در این حرفه را ندارند و جنس های تقلبی و بی کیفیت را از کشور پاکستان وارد و به اسم اروپا تزریق بازار میکنند.

,

وعده ای نیز با وارد کردن ادکلن های فاسد از کشورهای عربی که رکورد دار استفاده از ادکن در جهان میباشند آنها را به قیمت های نجومی و بالای بیست میلیون به فروش میرسانند و از این طریق سود هنگفتی را به بهای خطر انداختن سلامتی مردم  به جیب میزنند.

,

اما برای جلوگیری و شکستن انحصار بازار از اجناس تقلبی و بی کیفیت بایستی دستگاه های مربوطه از جمله بهداشت و اتحادیه حضور مستمر و پر رنگی در بازار داشته باشند  زیرا با بازرسی و رسیدگی به موقع و همچنین جلوگیری از فعالیت افراد بدون مجوز در این حرفه شاهد کاهش ورود اجناس تقلبی و تضمین سلامتی مردم خواهیم بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
علی رضوان فر اولین وارد کننده و پایه گذار فروش عطر در استان آذربایجان غربی میباشد که که نزدبک به بیست سال است در این حرفه فعالیت دارد وی از وجود دست های پشت پرده ی واردات عطر در این روزها میگوید.