75برنامه در دهه فجر از سوی سپاه ناحیه گرمی برگزار می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سیفار، سرهنگ حسن نوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمی اظهار کرد: در ایام دهه فجر بیش از 75 عنوان برنامه به منظور تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان و آینده‌سازان کشور، در این شهرستان برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیفار,

 

,

وی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر در پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت و ناحیه برگزار می‌شود، افزود: برگزاری نمایشگاه سبک زندگی اسلامی، افتتاح سالن صالحین، همایش اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره شهدا، نشست سیاسی، غبارروبی گلزار شهدا، افتتاح پایگاه مقاومت و مسابقات ورزشی در شهرستان از برنامه‌های شاخص این دهه در شهرستان گرمی است.

,

 

,

نوری خاطرنشان کرد: تداوم انقلاب اسلامی و اهداف تعیین شده در این انقلاب نیازمند حفظ و پاسداری مردم و رهبری از ارکان نظام و راه امام خمینی(ره) است که این نکته مهم باید به منظور انجام اقدامات لازم در این زمینه در اولویت برنامه‌ها قرار بگیرد.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمی تصریح کرد: آن چیزی که باید در کنار برگزاری این مراسم‌ها و جشن‌ها به آن توجه داشت ضرروت حفظ وحدت و همدلی در بین مردم و مسئولان و ایجاد پیوند میان نسل‌های انقلاب است چرا که انقلاب اسلامی ایران تحقق واقعی انقلاب مردمی در جهان است.

,

/انتهای پیام

, /انتهای پیام]
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمی گفت: در ایام دهه فجر بیش از 75 عنوان برنامه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمی برگزار می‌شود.