دلایل دولت برای عدم حذف یارانه ثروتمندان قابل قبول نیست/ جای خالی یارانه ورزشی درحمایت از ورزشکاران
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش،درحالی‌که در بودجه 95 قرار شد که یارانه 6 گروه از ثروتمندان حذف شود و متأسفانه دولت به هر دلیلی این کار را به بهانه اصلاحیه قانون بودجه 95 متوقف کند تخلفی آشکار است و باید وزیر کار پاسخگو باشد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, همدان ورزش, همدان ورزش,

 

,

به همین بهانه سایت همدان ورزش به مصاحبه‌ای با چندین تن از خانواده‌های ورزشکاران پرداخت .

,

 

,

خانواده‌های ورزشکاران که این روزها باوجود تحریم‌ها و نبود صلاح و تجهیزات به مشکل برخورده‌اند و تا حدی می‌توان گفت مشکلات اقتصادی به‌عنوان مانعی جلوی پا ورزش قرارگرفته است .

,

 

,

الف- یغوری ورزشکار همدانی به خبرنگار ما گفت : یارانه‌ها کفاف خرج را نمی‌دهد و به‌نوعی می‌توان گفت دخل‌وخرج به هم  نمی‌خورد ما در هرماه شاهد افزایش قبض‌های مصرفی هستیم درحالی‌که یارانه‌ها تغییری نکرده‌اند .   

,

 

,

 وی ادامه داد: هرماه شاهد افزایش قیمت مواد خوراکی و افزایش کرایه ماشین‌ها و ....... هستیم درحالی‌که یارانه‌ها تغییری نکرده‌اند و باید دولت نسبت به حذف یارانه اقشار پردرآمد اقدام کند و افرادی که درآمد متوسطی دارند در همین مقدار باقی بمانند و اقشار ضعیف و کم درآمد اضافه شود .

,

 

,

 

,

گلمحمدی ورزشکار همدانی به خبرنگار ما گفت : این یارانه مربوط به سال های قبل بوده و با توجه به تورم و گران شدن اجناس و سوخت و انرژی اصلا قابل قیاس با قبل نیست و باید اضافه شود و یارانه بعضی از افراد نیز حذف شود .

,

 

,

 

,

مربی با تجربه همدانی که اندوخته های ورزشی زیادی را در کارنامه ورزشی خود دارد به خبرنگار همدان ورزش گفت : یارانه که پرداخت می شود بسیار ناچیز است و باید زیاد شود .

,

 

,

 

,

وی ادامه داد: متاسفانه مسئولین رسیدگی نمی کنند و من شاگردان زیادی در باشگاه دارم که شهریه از آن ها دریافت نمی کنم و استعدادهای خوبی هم دارند اما کسانی را می شناسم که مهارت و فن کافی در رشته ورزشی را دارند اما به خاطر نداشتن شهریه تمرین نمی کنند و به مربیان هم اطلاع نمی دهند .

,

 

,

 

,

مربی توانمند همدانی پرداخت یارانه ورزشی را راه حل این معضل دانست و افزود: ای کاش یارانه ورزشی به ورزشکاران پرداخت می شد تا کمتر شاهد سوخت شدن استعدادهای ورزشی نهفته در دامان الوند باشیم .

,

 

,

 

,

به نظر من این مبلغ برای افراد کارایی نداره در صورتی که در مجموع مبلغ قابل ملاحظه ای است و میتواند در حوزه های مختلف سرمایگذاری شود و مردم به صورت غیر مستقیم از مزایای هدفمندی یارانه ها بهره مند شوند .

,

 

,

 

,

دوچرخه سوار همدانی دیگر ورزشکار همدانی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: به نظر من به عنوان یک ورزشکار  این مبلغ برای افراد کارایی ندارد و این در حالی است که در مجموع مبلغ قابل ملاحظه ای است و می تواند در حوزه های مختلف سرمایه گذاری شود و مردم به صورت غیر مستقیم از مزایای هدفمندی یارانه ها بهره مند شوند .

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
پرداخت یارانه ورزشی به خانواده ها باعث سوخت نشدن استعدادهای ورزشی در کشور می شود و شاهد رشد روز افزون تمام قشرها در تمام رشته های ورزشی خواهیم بود .