آغاز به کار سیستم هوشمند نوبت دهی بیمارستان حضرت رسول(ص) شهرستان جوانرود از اول اسفند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جوانرود هه وال،  سیستم نوبت دهی تلفنی  درمانگاه تخصصی بیمارستان با هدف سهولت دسترسی و رفاه عموم مردم و در راستای تکریم ارباب رجوع و ارج نهادن به حقوق شهروندان و کاهش بار ترافیکی منطقه اورامانات   از اول اسفند 1395 رسما راه اندازی و شروع بکار میکند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جوانرود هه وال,

 

,

به گفته دکتر حسین محمدی رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جوانرود، این سامانه با اعتباری بالغ بر 50 میلیون تومان بابت  نصب و اجرا و 10 میلیون تومان  بابت هزینه پشتیبانی بطور سالانه راه اندازی شده ، سامانه مذکور کاملا هوشمند میباشد  و با خطوط دیجیتال  E1  که قابلیت جابگویی به 30 مشترک را بطور همزمان دارد پشیبانی میشود که با شماره گیری شماره 4655 با تلفن ثابت در کل استان کرمانشاه و 4655-083 جهت گوشی های همراه در سراسر کشور  قابلیت جوابدهی به مراجعین محترم را داراست.

,

 

,

در این سیستم افراد ابتدا  اقدام به انتخاب درمانگاه و پزشک مربوطه نموده  و اقدام به وارد کردن شماره موبایل و سپس کد ملی و شماره بیمه  خود  نموده سپس از طریق ارسال پیامک توسط سیستم نوبت دهی به شماره موبایل بیمار پزشک مورد نظر و کد رهگیری برایشان ارسال میگردد ،  بیمار می بایست در روز و ساعت تعیین شده  با در دست داشتن دفترچه درمانی معتبر به پذیرش درمانگاه بیمارستان مراجعه و نوبت خود را تایید و در صورت عدم مراجعه نوبت مراجعین لغو خواهد شد.

,

 

,

مراجعین از طریق USSD  نیز با وارد کردن  کد دستوری (   *6040*04655# )  نیز میتوانند  اقدام به رزرو نوبت کنند . در این روش با  انتخاب درمانگاه و پزشک متخصص و وارد موبایل و کد ملی نوبت درمانگاه مدنظر را تایید و با ارسال پیامک توسط سیستم نوبت دهی به شماره موبایل بیمار روز، ساعت، پزشک مورد نظر و کد رهگیری به آنها اطلاع داده می شود.

,

 

,

در آینده نزدیک با راه اندازی کلینیک تخصصی جدید بیمارستان ، دیگر امکانات دیگر نوبت دهی شامل  اخذ نوبت با اپلیکشن آندویدی و IOS   جهت رفاه حال مراجعین اضافه میگردد.

]
با هدف سهولت دسترسی و رفاه عموم مردم و در راستای تکریم ارباب رجوع و ارج نهادن به حقوق شهروندان و کاهش بار ترافیکی منطقه اورامانات ، سیستم هوشمند نوبت دهی بیمارستان حضرت رسول(ص) شهرستان جوانرود از اول اسفند آغاز به کار خواهد کرد.