تردد در راه‌های استان قزوین فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ نصرالله بیگلری در گفت‌وگو با  شاخص، با تاکید بر رعایت اصول رانندگی ایمن در  فصل زمستان اظهار کرد: با توجه به بارش‌های مداوم ، تردد در راه‌های استان قزوین فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: تیم‌های پلیسی مستقر در جاده‌ها با قاطعیت از تردد رانندگان فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهند کرد.

,

این مسوول ابراز کرد:  بارش برف ، کولاک و یخبندان در کلیه محورهای مواصلاتی استان قزوین باعث لغزندگی سطح معابر شده و رانندگان محترم با رعایت سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودرویی جلویی در راه‌های استان بخصوص آزاد راه‌ها و بزرگراه‌ها تردد کنند.

,

بیگلری ادامه داد: با توجه به حجم تردد، امکان وقوع تصادفات زنجیره‌ای با شدت بالا در زمان لغزندگی سطح معابر تا چندین برابر افزایش می‌یابد .

,

رییس پلیس راه استان با بیان اینکه بارش برف و کولاک و کاهش محسوس دما در راه‌های استان باعث کندی عبور و مرور شده است، اضافه کرد: رانندگان محترم باید ضمن همراه داشتن توشه و آذوقه لازم نیز وسیله نقلیه خود را از نظر سیستم گرمایشی و سوخت رسانی کنترل و تجهیز کنند.

,

وی افزود: در صورتی که سفر رانندگان محترم ضروری نمی‌باشد از انجام سفر اجتناب کنند.

,

بیگلری از حضور به موقع عوامل امدادی سایر سازمان‌ها در گردنه‌های استان خبر داد و گفت : خوشبختانه با همدلی و انسجام ماموران سازمان‌ها و دستگاه‌های امدادی دخیل در امر ترافیک استان هم اکنون امنیت ترافیکی در جاده‌ها حاکم است.

,

این مسوول در پایان خاطرنشان کرد: تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان برقرار است اما با توجه به لغزندگی سطح معابر و کاهش دما لزوم رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان محترم بیش از پیش در راه‌های استان احساس می شود.

,

انتهای پیام/ 

]
رییس پلیس راه استان گفت: در پی بارش های مداوم ، تردد در راه‌های استان قزوین فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.