بالابردن راندمان تولید با بهره‌گیری از تکنولوژی روز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، محمدحسین مقیمی در دیدار با استاندار قزوین بر استفاده از تکنولوژی های مدرن در صنایع تاکید و اظهار کرد: برای بالا بردن راندمان تولید باید از دستاوردها و تکنولوژی های روز استفاده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

قائم مقام وزیر کشور با اشاره به توانمندی های استان در زمینه صنعت، کشاورزی و به ویژه گردشگری گفت: قزوین جزء استان های تاریخی کشور است و می تواند از ظرفیت های خود برای توسعه گردشگری استفاده کند.

,

این مسوول با اشاره به اینکه صنعتگران باید با نوسازی صنایع برای افزایش تولید تلاش کنند، افزود: برخی از واحدها دارای تکنولوژی های از رده خارج هستند و به تولید ضربه می زنند، برای صنعتگران فرصت مناسبی ایجاد شده تا فرسودگی‌ها را با نوسازی و ورود تکنولوژی روز جبران کنند.

,

مقیمی در ادامه افزود: باید برای اصلاح ساختارهای غیرکارآمد در بخش تولید و اقتصاد در این شرایط همت کنیم و به افزایش بهره وری در این حوزه سرعت بخشیم.

,

وی با اشاره به مشکلات بازار فروش برخی از واحدهای تولیدی تصریح کرد: این واحدها برای افزایش تولید باید از تکنولوژی های روز استفاده کنند.

,

وی، گریزی هم به انتخابات پیش رو زد و از آمادگی وزارت کشور در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا وانتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی خبر داد.

,

انتهای پیام/

]
قائم مقام وزیر کشور در قزوین گفت: برای بالا بردن راندمان تولید باید از دستاوردها و تکنولوژی های روز استفاده شود.