رسانه ها باید مروج "گفتمان انقلاب اسلامی" باشند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «طنین شهر»، جانشین فرمانده سپاه استان البرز در آئین افتتاح کانون بسیج رسانه محمدشهر اظهار داشت: رسالت رسانه صرفا انتقال اخبار نیست و زمانی که رسانه با بسیج تلفیق می شود، ارزشمند تر شده و نباید محدود به اطلاع رسانی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از «, طنین شهر, »، جانشین فرمانده سپاه استان البرز در آئین افتتاح کانون بسیج رسانه محمدشهر اظهار داشت: رسالت رسانه صرفا انتقال اخبار نیست و زمانی که رسانه با بسیج تلفیق می شود، ارزشمند تر شده و نباید محدود به اطلاع رسانی شود.,

سردار مولایی افزود: قرآن کریم به عنوان کتاب الهی مسلمانان بزرگترین رسانه است که علاوه بر توانایی برطرف سازی نیازهای بشر در عرصه تولید معنا و محتوا نیز وارد شده است.

,

وی با انتقاد از اینکه رسانه ها بیشتر روی بُعد تبلیغاتی خود متمرکز شده اند گفت: رعایت اخلاق رسانه ای و دوری جستن از تعلق به جناح ها و گروه های خاص باید در دستور کار رسانه ها قرار گیرد و علاوه بر نشر اخبار دقیق و صحیح، تحلیل های کارآمد نیز از سوی رسانه ها ارائه شود.

,

سردار مولایی در ادامه مهارت "کانالیزه کردن" امور را از جمله وظایف رسانه دانست و افزود: رسانه ها باید مطالبات مردم را بدون کوچکترین حب و بغضی به گوش مسئولین امر برسانند و شایسته است مسئولین نیز در این راستا به نمایندگان افکار عمومی پاسخ های مطلوب و منطقی ارائه کنند.

,

این مسئول اضافه کرد: گفتمان سازی یکی از مقوله های جدید و مهمی است که فقط با ابزار رسانه محقق می شود و یک رسانه انقلابی باید گفتمان انقلاب اسلامی را پیگیری و ترویج کند.

,

جانشین فرمانده سپاه استان البرز در پایان انقلاب اسلامی را درگیر با جنگ رسانه ای دانست و تصریح کرد: ایران اسلامی 38 سال است که با هجمه های رسانه ای دشمن روبروست و جنگ های نرم و اطلاعاتی که امروزه شاهد آن هستیم نیز با ابزار رسانه در حال انجام است و جا دارد خبرنگاران و مسئولین با درک قدرت رسانه مانع بروز هجمه های فرهنگی و سیاسی دشمن شوند.

,

انتهای پیام/

]
سردار مولایی در مراسم افتتاح کانون بسیج رسانه محمدشهر کرج گفت: گفتمان سازی همچون دیپلماسی عمومی از ابزار های جدید و مهمی است که فقط با بهره از ابزار رسانه محقق می شود.