نباید اجازه دهیم تا فرهنگ های غربی با فضا سازی شیطانی وارد جامعه شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کوهرنگ خبر، به مناسبت گرامیداشت حرکت تاریخی جوانان انقلاب، جشنواره تشویق آمران به معروف و ناهیان از منکر در شهر چلگرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام طباطبایی، امام جمعه کوهرنگ در مراسم جشنواره تشویق آمران به معروف و ناهیان از منکر کوهرنگ در حسینیه محمد رسول الله (ص) با اشاره به حرکت تاریخی جوانان انقلابی در حمایت از به ثمر رساندن انقلاب اسلامی، بیان کرد: جوانان در هر جامعه ای سرمایه های آن جامعه هستند و نگهداری ازکشور را شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس با اهدا جان خویش به همه ی ما آموختند.

حجت‌الاسلام طباطبایی افزود: امروز هم شما جوانان باید همیشه هوشیار بوده و مراقب هجمه های فرهنگی و دینی دشمنان ایران و اسلام باشید تا فرهنگ های غلط غربی که با فرهنگ و زندگی اسلامی هیچ گونه همخوانی ندارد با فضا سازی های شیطانی شان وارد جامعه نشود.

حجت‌الاسلام طباطبایی بیان کرد: وظیفه همه ماست تا با هنجارشکنان و کسانی که به ارزش های جامعه بی توجهی می‌کنند را با رفتاری درست امر و نهی کنیم و مسائل و مباحث را به صورت دوستانه به اینگونه افراد یادآوری کنیم.

گفتنی است، در این جشنواره که مسئولین و مردم حضور داشتنداز آمران به معروف و ناهیان از منکر با اهدا لوح سپاس تقدیر شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوهرنگ خبر,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
]
امام جمعه کوهرنگ گفت: نباید اجازه داد تا فرهنگ های غلط غربی که با فرهنگ و زندگی اسلامی هیچ گونه همخوانی ندارد با فضا سازی های شیطانی شان وارد جامعه نشود.