صندوق قرض الحسنه‌ آدینه در دامغان راه اندازی می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک دامغان ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در نشست اعضای کمیته های ستاد نماز جمعه این شهرستان که به میزبانی مصلی امام خمینی(ره) برگزار شد ،اظهار داشت: ستاد نماز جمعه شهرستان دامغان در فصل جدید فعالیت‌های خود با استفاده از ظرفیت فکری بیش از 200 نفر نیروهای مستعد، باتجربه و فرهیخته به ظرفیت بزرگی برای تحقق اهداف نظام اسلامی و رشد شهرستان بدل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک دامغان ؛ , تیتریک دامغان ؛ , تیتریک دامغان, .,

وی ضمن اشاره به کارکردها و اهمیت نهاد نماز جمعه در حاکمیت و جامعه اسلامی ابراز داشت : برخی کمیته‌های ستاد جدید نماز جمعه دامغان از قبیل کمیته فرهنگی اجتماعی، سیاسی، جوانان، پشتیبانی، رسانه و بانوان ساماندهی و کار خود را آغاز کردند.

,

امام جمعه دامغان با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه‌ای در زیر مجموعه ستاد نماز جمعه شهرستان تشکیل خواهد شد عنوان کرد  :  مقدمات تأسیس صندوق قرض الحسنه‌ای با عنوان آدینه با مشارکت خیران نیک اندیش با هدف کمک به حل مشکلات نیازمندان واقعی جامعه و جوانان جویای کار در حال شکل گیری می باشد.

, .,

حجت الاسلام حسینیان گفت : آیین نکوداشت عالم عامل مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید مسیح شاهچراغی ، فرصت مغتنمی برای تبیین و تشریح سیره عملی و اخلاقی این استاد گرانقدر حوزه علمیه و روحانی مجاهد به ویژه برای جوانان و طلاب مدارس علمیه است.

, .,

وی سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین تقوی رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و حجت الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری همراه با رونمایی از دیوان اشعار و تمبر یادبود ابوالشهید حجت الاسلام والمسلمین سید مسیح شاهچراغی را از جمله برنامه های این مراسم بزرگداشت برشمرد.

, .,

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان با تأکید بر اینکه امام جمعه و مجموعه ستاد نماز جمعه وارد بازی‌های حزبی و جناحی انتخابات نخواهند شد، خاطر نشان کرد:انتخابات از مقاطع حساسی است که ستاد نماز جمعه می تواند همچون چراغی روشن راهنمای مردم باشد.

, :,

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان افزود : امام جمعه و مجموعه نهاد نماز جمعه باید خط اصیل الهی و انقلابی را ترسیم کنند تا کسانی که می خواهند بر این راه قدم بگذارند ، راهشان برای مردم مشخص باشد.

, .,

وی با اشاره به اینکه قوم گرایی در انتخابات شوراها آسیب ‌زا است یادآور شد : امروز انتخاب بر اساس معیارهای قومی امری غیرقابل پذیرش است و بصیرت و آینده نگری ملت در این مسیر راهگشا است.

,


انتهای پیام /

,
, انتهای پیام /, انتهای پیام /]
امام جمعه دامغان با بیان اینکه صندوق قرض الحسنه‌ای در زیر مجموعه ستاد نماز جمعه شهرستان تشکیل خواهد شد، گفت: مقدمات تأسیس صندوق قرض الحسنه‌ای با عنوان آدینه با مشارکت خیران نیک اندیش با هدف کمک به حل مشکلات نیازمندان واقعی جامعه و جوانان جویای کار در حال شکل گیری می باشد.