فرمانداران بر اجرای دقیق مصوبات توجه کامل داشته باشند / انتخابات نعمتی بزرگ است که پس از انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا بوجود آمد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قومس،علی اصغر احمدی امروز پنج شنبه در همایش دهیاران، فرمانداران و بخشداران استان سمنان که در  استانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت و نقش مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد:  امروز مردم کشور عزیزمان،  می توانند در سرنوشت  و آینده کشور خود  سهیم بوده و این امری است که  در دوران طاغوت برای مردم میسر نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

وی با بیان اینکه این نعمت و موهبت بزرگ، پس از انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا بزرگوار بوجود آمد عنوان کرد: باید از این ظرفیت و موقعیت ، نهایت  بهره را  برد.

,

معاون وزیر کشور با اشاره به رسالت مهم فرمانداران تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی باید  در برگزاری انتخابات همگام شوند  تا به امید خدا شاهد  انتخاباتی  باشکوه و پرشور باشیم.

,

احمدی با بیان اینکه فرمانداران به مثابه نمایندگان حاکمیت در هر شهرستان هستند گفت: آنان باید بر اجرای دقیق مصوبات توجه ویژه داشته همچنین امنیت لازم و سلامت انتخابات را مدنظر قرار دهند.

,

وی با اشاره به اهمیت تقویت اعتماد عمومی خاطرنشان کرد: مسئولان نطام امانتداران مردم بوده و و باید در راستای برگزاری انتخاباتی سالم و مردمی فعالیت کنند.

,

استاندار سمنان نیز در این نشست با  اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی  گفت: رای مردم امانتی در دستان مسئولان است که حفظ آن مسئولیت شرعی است.

,

خباز افزود: بی شک  اصل برگزاری انتخابات، امانتداری می باشد و  جلب اعتماد مردم بزرگترین و اساسی ترین عامل برای حضور آنان  در انتخابات  می باشد.

,

وی در ادامه با اشاره به نقش مسئولان در جلب اعتماد عمومی تاکید کرد: مسئولان باید زمینه ساز  ایجاد انتخاباتی سالم باشند و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

,

انتهای پیام/

]
معاون سیاسی امنیتی وزیر کشور با بیان اینکه فرمانداران به مثابه نمایندگان حاکمیت در هر شهرستان هستند گفت: آنان باید بر اجرای دقیق مصوبات توجه ویژه داشته باشند.