سقوط 11 بهمن و نجات 16 نفر گرفتار در برف و کولاک در محور اورامان/انباشته شدن بیش از 5 متر برف در ارتفاعات ژالانه+عکس
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اورامانات دیاری استواری در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به بارش شدید برف و کولاک طی دو روز گذشته و مسدود شدن گردنه ژالانه و محور ارتباطی شهر اورامان و روستاهای تابعه افزود: تنها راه ارتباطی به این منطقه از طریق شهرستان پاوه در استان کرمانشاه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اورامانات , اورامانات , دیاری استواری در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به بارش شدید برف و کولاک طی دو روز گذشته و مسدود شدن گردنه ژالانه و محور ارتباطی شهر اورامان و روستاهای تابعه افزود: تنها راه ارتباطی به این منطقه از طریق شهرستان پاوه در استان کرمانشاه می باشد.,

 

,

وی همچنین از سقوط 11 بهمن در گردنه ژالانه خبرداد که در پی ریزش این بهمن ها 2 دستگاه لودر راهداری و چهار خودرو سواری در برف و کولاک گرفتار شدند.

,

 

,

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سروآباد افزود: خودروهای گرفتار در برف و کولاک که دارای 16 سرنشین بودند با تلاش نیروهای راهداری به سلامت از زیر بهمن و کولاک نجات یافتند اما متاسفانه علارغم هشدارهای داده شده به مسافرین برای عدم تردد و خودداری از سفرهای غیر ضروری طی روزهای اخیر یک دستگاه سواری پژو پارس گرفتار در برف که دره سقوط کرده و بیرون کشیدن آن بدون جرثقیل امکان پذیر نیست و نیازمند استفاده از جرثقیل است.

,

 

,

استواری در پاسخ به سوال خبرنگار ما که از وضعیت لودر های گرفتار در برف دو روز گذشته پرسید گفت: این دو دستگاه از زیر برف بیرون کشیده شدند و خسارات جزئی به آنها وارد شده است اما بدلیل بارش برف و کولاک همچنان در این گردنه امکان سقوط بهمن وجود دارد و تا اطلاع ثانوی و مطلوب شدن هوا مسدود است.

,

 

,

وی از مسافران و رانندگانی که قسط عبور از این مسیر را دارند خواست فعلا از تردد در این محور خودداری نمایند چراکه در گردنه ژالانه ارتفاع برف انباشته شده به بیش از 5 متر می رسد و با توجه به شیب تند در این ارتفاعات هر لحظه امکان سقوط بهمن وجود دارد.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای خبر/

]
رئیس راهداری سروآباد و حمل و نقل جاده ای از نجات 4 خودرو و 16 نفر گرفتار در بهمن در گردنه ژالانه که ارتفاع برف در آن به 2 متر می رسد خبر داد.