کانون های مساجد در تقویت برنامه های فرهنگی نقش موثری دارند/ فعالیت ۱۲ باب کانون تخصصی مساجد در استان سمنان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قومس، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا حدادیان در نشست با مدیران کانون های تخصصی مساجد استان سمنان گفت: بی شک کانون های مساجد به عنوان بازوان قوی عملیاتی در اجرای برنامه ها می باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قومس,

وی کانون های فرهنگی و هنری تخصصی مساجد استان را  ظرفیت های بالقوه برشمرد و افزود: بی تردید با بالفعل شدن این ظرفیت بزرگ، در جذب حداکثری جوانان به سمت  کانون های مساجد گام برداشته شده است.

,

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با اشاره به اینکه تعدادی  از کانون های مساجد به عنوان کانون های تخصصی فعالیت می کنند بیان کرد: این کانون ها  باید در کنار فعالیت های عمومی خود  در یک رشته خاص نیز عملکرد  داشته باشند.

,

حدادیان با بیان اینکه رسالت کانون های تخصصی به مراتب بیشتراست ابراز کرد: این کانون در تقویت برنامه های فرهنگی نقش موثری دارند.

,

وی با اشاره به اینکه  دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری استان در راستای پیشبرد فعالیت ها از کانون های تخصصی حمایت می کند تصریح کرد:  در حال حاضر 12 باب کانون تخصصی در استان سمنان فعالیت می کنند.

,

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه هم اکنون شش کانون ولایت، سلامت، آی تی، حجاب و عفاف، آموزش ونماز در سمنان،  یک کانون تخصصی قرآن درشاهرود، دو کانون مهدویت و پژوهش در دامغان ، دو کانون آموزش و مشاوره در مهدیشهر و یک کانون کتابخانه ای در سرخه فعالیت دارند خاطرنشان کرد: این کانون ها با ارائه برنامه های مفید ، جان دوباره  ای به مساجد بخشیده اند.

,

حدادیان با اشاره به اینکه  کانون های تخصصی در موضوعات قرآن و نماز، مهدویت، کتابخانه ای، آی تی، سلامت، آموزش، پژوهش ،حجاب و عفاف و ... به فعالیت می پردازند اظهار کرد: بی تردید این کانون‌ها  بازوان کانون‌های مساجد در اجرای برنامه‌ها می باشند.

,

حامد عبدوس کارشناس برنامه ریزی وتوسعه دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز در این نشست تقویت احساس نیاز به مسجد در مردم را ، رسالت  مهم کانون های مساجد عنوان کرده و گفت: بستر سازی برای حضور ومشارکت مساجد در توسعه فرهنگی کشور،تربیت نیروی متخصص ومتعهد طراز فرهنگ وهنر جمهوری اسلامی، تقویت روحیه ی نوآوری وخلاقیت در کانون های از مهمترین فعالیت های این کانون ها می باشد.

,

 عبدوس با بیان اینکه حضور مردم در مساجد موجب  کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می باشد عنوان کرد:  این کانون ها ظرفیت مطلوبی در جهت فعالیت های فرهنگی هستند.

,

انتهای پیام/

]
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان با بیان اینکه کانون ها در تقویت برنامه های فرهنگی نقش موثری دارند، گفت: در حال حاضر 12 باب کانون تخصصی در استان سمنان فعالیت می کنند.