تردد در محورهای کوهستانی استان با زنجیرچرخ/گردنه اولنگ-رامیان تنها محور مسدود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، محورهای مواصلاتی استان با ورود سامانه جدید بارشی از صبح امروز(شنبه) با بارش باران و برف همراه بوه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار مرآت با تشریح آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی استان گفت: اغلب محورهای مواصلاتی استان سمنان با بارش باران و برف همراه است.

, مرآت,

وی با اشاره به اینکه  مسیرهای ارتباطی استان باز است و تردد  در برخی از محورها به کندی صورت می گیرد، افزود: فقط محور جنگل اولنگ و رامیان به علت نبود امنیت کافی مسدود است.

,

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه محورهای خوش ییلاق، بشم، سمنان - فیروزکوه، توسکستان - گرگان و شهمیرزاد - فولاد محله به علت بوران برف لغزنده است، اظهار کرد: تردد در گردنه های برف گیر استان فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

,

خسروجردی با بیان اینکه مه غلیظی در سطح جاده ها وجود دارد، تصریح کرد: در حال حاضر نیز در محور سرخه - لاسجرد و جاده اصلی تهران - مشهد با بارش خفیف برف همراه است.

,

وی با اشاره به لغزنده بودن سطح محورهای استان تاکید کرد: به‌همراه داشتن زنجیرچرخ در محورها و گردنه های برف گیر الزامی است.

,

انتهای پیام/

]
برخی از محورهای مواصلاتی استان سمنان از صبح امروز با بارش برف همراه بوده که در حال حاضر تردد در محورهای کوهستانی استان تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.