گفتمان دانشجویی با موضوع "فضای مجازی امن یا ناامن" در جوانرود برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  جوانرود هه وال، گفتمان دانشجویی با محوریت (فضای مجازی امن یا نا امن) به همت دانشگاه پیام نور اداره تبلیغات اسلامی , دانشگاه پیام نور شهرستان جوانرود در سالن این دانشگاه برگزارشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جوانرود هه وال,

 

,

یکی از استاتید دانشگا های استان کرمانشاه با بیان اینکه فضای مجازی هم سود دارد وهم زیان گفت: اگر بخواهیم از فناوری های نوین به درستی استفاده کنیم و اثر بخشی داشتنه باشد ابتدا باید فرهنگ کاربرد مفید آن را درجامعه نهادینه کنیم که نیاز به آگاهی وآموزش دارد.

,

 

,

دکتر محی الدین محمدخانی افزود: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به مثابه شمشیری دولبه عمل می کنندکه هم می توانند باعث روحیه وعزم جمعی برای حل مشکلان وچالش های عمومی شوند وهم می توانندبا بوجودآوردن فضایی مخرب ، بنیان های اجتماعی وامنیت روانی جامعه را به خطر بیندازند.

,

وی  با بیان اینکه باید خواسته ، نیازها ، منافع وآسیب های انترنت وفضای مجازی باید برای جوانان تعریف شوداظهارداشت: برگزاری چنین گفتمان هایی  می تواندمفید واثربخش واقع شوند.

,

 

,

این استا د دانشگاه خاطرنشان کرد : رایانه، انترنت وهمه فناوری های مبتنی برفناوری اطلاعات برای خدمت به بشرطراحی شده اندوانسان هم باید به درستی از آن استفاده کند. وی یادآورشد: برای استفاده صحیح از فضای مجازی نیاز به آگاهی وآموزش  داریم که اگاهی پیش از آموزش ضروری است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
به همت دانشگاه پیام نور اداره تبلیغات اسلامی جوانرود, گفتمان دانشجویی با محوریت (فضای مجازی امن یا نا امن) دانشگاه پیام نور این شهرستان برگزار شد.