انقلابی گری،کلید رفع مشکلات جامعه است/تهدیدات امروز آمریکا متوجه گفتمان انقلاب
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ولی اله ابراهیمی فرمانده سپاه خدابنده در گفت و گو با خبرنگار اشراق۲۴ ضمن بیان اینکه قدرت ایران بیش از چیزی است که امروز شاهد آن هستیم گفت: بزرگترین دستاورد نظام این است که مردم آن را همراهی و یاری می کنند که نمونه آن قدرت بسیج است که یکی از بزرگترین سازمان های مردم نهاد دنیا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اشراق۲۴,

وی بیان داشت: کلید رفع مشکلات ما در انقلابی گری ما است و اگر بتوانیم به ارزش های خودمان اهمیت دهیم می توانیم به پیروزی های خوبی نیز برسیم.

,

فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه مساله آمریکا با جمهوری اسلامی مساله هسته ای نیست چرا که آمریکا با اصل نظام و انقلاب مخالف است، افزود: در طول ۳۸ سال گذشنه تمام روسای جمهور آمریکا خصومت های خودش را بر علیه ملت نشان داده اند و در دوره جدید هم به نظر نمی رسد اتفاق خاصی بیفتند بلکه در چند روز گذشته نشان داده است همان سیاست ها را دنبال می کند.

,

*تهدیدات امروز آمریکا متوجه گفتمان انقلاب است

, *تهدیدات امروز آمریکا متوجه گفتمان انقلاب است, *تهدیدات امروز آمریکا متوجه گفتمان انقلاب است,

ابراهیمی با بیان اینکه انقلاب بلوک بندی قدرت را برهم زد، گفت: تهدیدات امروز آمریکا متوجه گفتمان انقلاب است.

,

وی در ادامه اظهار کرد: دشمن از ابتدا  تضعیف گفتمان انقلاب و تخریب چهره اسلام را دنبال می کرد.

,

فرمانده سپاه خدابنده با اشاره به تاکیدات رهبری نسبت به تقویت روحیه انقلابی گری، گفت: برای پیشرفت کشور نیازمند روحیه انقلابی گری هستیم.

,

وی با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی دستاوردهای پرشماری داشته و دارد، بیان کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی تشکیل حکومت اسلامی بود که بهترین الگو را در عصر دین ستیزی در اختیار ما قرار داد.

,

ابراهیمی تبدیل رهبری دنیایی به رهبری الهی با الگوی ولایت فقیه، حاکمیت ارزش ها در نظام در عصر زر و زور و ثروت، قطع دست بیگانگان و چپاولگران و سلطه گران از حقوق ملت، نهادینه سازی استقلال و آزادی اسلامی در کشور، احیای هویت ملی و اسلامی و حیات بخشی به ملت، ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس، پرورش استعدادها و ترویج روحیه خودآگاهی توسعه علم و فناوری و دانش در کشور، تربیت انسانهای صالح به عنوان فتج الفتوح انقلاب را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد.

,

*انقلابی گری اکسیری برای موفقیت کشور در عرصه های مختلف

, *انقلابی گری اکسیری برای موفقیت کشور در عرصه های مختلف, *انقلابی گری اکسیری برای موفقیت کشور در عرصه های مختلف,

وی در ادامه افزود: ابطال نظریه های مادی گرایانه در تفسیر انقلاب ها، ارائه فکر جدید مبتنی بر معنویت، اثبات امکان پذیر بودن تشکیل جامعه ای بر عدالت و معنویت، دمیدن روحیه جسارت به ملت های منطقه برای ایستادگی در برابر قدرت های بزرگ از دستاوردهای خارجی انقلاب است.

,

فرمانده سپاه خدابنده حفظ جهت گیری الهی و اسلامی، پایبندی به شعار اسلام خواهی، التزام به ولایت فقیه، حضور مردم در تمام صحنه ها، حفظ اتحاد ملت، تسلیم ناپذیری در برابر دشمن، رهبری های پیامبرگونه امام و رهبری را رمز تداوم انقلاب عنوان کرد.

,

وی انقلابی گری را اکسیری برای موفقیت کشور در عرصه های مختلف دانست، تصریح کرد: نسخه کلیدی حل مشکلات کشور انقلابی و جهادی بودن است.

,

انتهای پیام/

]
فرمانده سپاه خدابنده با بیان اینکه کلید رفع مشکلات ما در انقلابی گری ما است گفت: تهدیدات امروز آمریکا متوجه گفتمان انقلاب است.