نقاط حادثه خیز محورهای ارتباطی شهرستان ایمن سازی شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای سربیشه، جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر و شورای ترافیک شهرستان سربیشه در محل فرمانداری این شهر برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سربیشه,

 

,

در این جلسه موضوعاتی از قبیل برپایی سیاه چادر عشایری در ایام عید در ورودی شهر سربیشه ، اعلام به موقع مراکز اسکان ایام نوروزی و لیست کشیک اصناف ، انجام بازدید های مشترک از اماکن رفاهی و اسکان مسافران و تعطیلی عملیات های حفاری در شهر سربیشه  از تاریخ 15 اسفند مطرح شد .

,

 

,

همچنین مشکلات بقعه بی بی زینب خانون (س) بخش مود شهرستان سربیشه از قبیل  تامین آب شرب و پارکینگ  در این جلسه مطرح و اعضاء به بحث و تبادل نظر در این خصوص پرداختند .

,

 

,

سارانی رئیس اداره حمل و نقل جاده ای شهرستان سربیشه نیز در این جلسه با اشاره به مکان هایی که  در حاشیه جاده اصلی و در کنار روستای سلم آباد و روستای کنیف بخش  درح  برای  فروش مواد غذایی و سوغات محلی  ایجاد شده واحتمال  وقوع تصادفات را در آن مکان ها  افزایش داده گفت : حکم قضایی برای برچیده شدن آنها گرفته شده وآمادگی برچیده شدن آن مکان ها  را داریم .

,

 

,

زینلی شهردار سربیشه نیز در این جلسه رنگ آمیزی بلوارهای سطح شهر ، نصب 7 المان نوروزی ، نصب تابلوهای مسیر یاب ، تهیه راهنمای نوروزی و نصب سفره هفت سین در میدان امام (ره) سربیشه را از اقدامات این مجموعه برای ایام عید بیان داشت .

,

 

,

سرگرد رضایی فرمانده پلیس راه شهرستان سربیشه نیز در این جلسه روزهای 28 ، 29 اسفند  و 13 فروردین را از روزهای پر تصادف سال بیان  و با اشاره به اینکه اکثر جاده های روستایی شهرستان به علت وقوع سیلاب دچار تخریب شده اند بر بازگشایی به موقع آنها تاکید کرد .

,

 

,

وی همچنین با اشاره به ساختمان پلیس را ه این شهرستان که اعتبارات ساخت آن تخصیص پیدا کرده همکاری همه دستگاها برای ارائه به موقع استعلامات را خواستار شد .

,

 

,

 

,

رضایی  پیچ روستای کنیف بخش درح ،  نقطه مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) شهر مود  در محورسربیشه بیرجند ، پارکینگ مقابل مسجد امام رضا (ع) و اختلاف سطح در محورسربیشه به نهبندان را از جمله نقاط حادثه خیز این شهرستان عنوان  و خواستار ایمن سازی این نقاط شد  .

,

 

,

 

,

فلاحی فرماندار شهرستان سربیشه نیز در این جلسه اماکن تاریخی  را یکی از داشته های آن منطقه عنوان و از همه مسئولین خواست تا در جهت شناساندن و معرفی آنها اهتمام ویژه ای داشته باشند .

,

 

,

وی با اشاره به بارش برف و باران روزهای اخیر آن را یک تجربه ارزشمند برای ستاد مدیریت بحران این شهرستان بیان و افزود : این بحران به صورت هماهنگی های تلفنی به  خوبی  مدیریت و نیازی به برگزاری جلسه درهمان زمان نبود .

,

 

,

فلاحی همچنین با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی از ضروریات هر جامعه ای است به خصوص جامعه ای که بر مبنای اسلام بنا شده گفت : در آستانه سال نو از دستگاهها توقع می رود که روحیه نشاط را در جامعه تزریق کنند .

,

 

,

فرماندار شهرستان سربیشه همچنین با اشاره  به پیشنهاد مطرح شده در خصوص جشن مردمی لحظه تحویل سال نیز گفت : این موضوع در اختیار خود دستگاههای اجرایئ می باشد و خود آنها می توانند برای برگزاری آن اقدامات لازم را انجام دهند .

,

 

,

در این جلسه مقرر شد بخشداران شهرستان سربیشه با هماهنگی دستگاههای اجرائی نسبت به تهیه و نصب تابلوهای شناسایی اماکن تاریخی این شهرستان از جمله روستای هدف گردشگری چنشت و ماخونیک  در مبادی ورودی و مسیرهای  اصلی اقدام کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
فرمانده پلیس راه شهرستان سربیشه پیچ روستای کنیف بخش درح ، نقطه مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) شهر مود در محورسربیشه بیرجند ، پارکینگ مقابل مسجد امام رضا (ع) و اختلاف سطح در محورسربیشه به نهبندان را از جمله نقاط حادثه خیز این شهرستان عنوان و خواستار ایمن سازی این نقاط شد .