برگزاری ۳۳ عنوان برنامه در راستای دومین کنگره استانی شهدای دانشجو کردستان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کرددانش،جلسه ستاد هماهنگی دومین کنگره استانی شهدای دانشجویی کردستان امروز ظهر با حضور جمعی از روسا, معاونین فرهنگی و مسئولین نهاد دانشگاه های سطح استان در دانشگاه کردستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرددانش,

 

,

در این جلسه  علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: دومین کنگره استانی شهدای دانشجوی کردستان 11 اردیبهشت ماه سال آینده با مشارکت و همکاری تمام دانشگاه های استان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار می شود.

,

 

,

وی افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در راستای برگزاری این کنگره و تا قبل از برگزاری کنگره اصلی در تمام دانشگاه های سطح سنندج و شهرستان ها, 33 عنوان برنامه به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با رشادت ها, ایثار و از خودگذشتگی شهدا در قالب یادواره شهدا, شب شعر, مسابقات فرهنگی و ورزشی, سرکشی از خانواده شهدا, نامگذاری مکان ها و ساختمان های دانشگاه به نام شهدا و ... برگزار میشود.

,

 

,

 مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: کنگره شهدای دانشجو در چهار سطح دانشگاهی, شهرستانی استانی و کشوری برگزار می شود که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته هر دانشگاه در سطح شهر سنندج موظف به برگزاری مراسمی در راستای کنگره شهدای دانشجو است و در هر شهرستان هم یک برنامه این چنینی برگزار می شود و برنامه تجمیعی با عنوان کنگره استانی شهدای دانشجو کردستان به صورت هماهنگ و با حضور تمام دانشگاه های سطح استان کردستان در دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار می شود.

,

 

,

محمدپناه همچنین از اعلام فراخوان مقاله برای کنگره استانی شهدای دانشجو کردستان در هفته آینده خبر داد و گفت: در راستای برگزاری کنگره استانی فراخوان مقالات علمی هم برگزار میشود و علاقمندان می توانند مقالات خود را در محورهای مشخص این کنگره برای دبیرخانه ارسال کنند.

,

 

,

وی روشن کردن چراغ شهدا در همه دانشگاه‌ها را مهم‌ترین هدف در برگزاری برنامه های مرتیط با کنگره شهدای دانشجو در سطح مراکز عالی استان عنوان کرد و بیان داشت: تعامل و هماهنگی بین واحدهای دانشگاهی نقش مهمی در برگزاری کنگره ای در خور شأن شهدا دارد.

,

 

,


,
, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,

 

,

, ,
انتهای پیام/
]
مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در راستای برگزاری این کنگره و تا قبل از برگزاری کنگره اصلی در تمام دانشگاه های سطح سنندج و شهرستان ها, 33 عنوان برنامه به منظور آشنایی بیشتر دانشجویان با رشادت ها, ایثار و از خودگذشتگی شهدا در قالب یادواره شهدا, شب شعر, مسابقات فرهنگی و ورزشی, سرکشی از خانواده شهدا, نامگذاری مکان ها و ساختمان های دانشگاه به نام شهدا و ... برگزار میشود.