مدیرکل جدید اداره ارشاد قم توجه ویژه به وضعیت معنوی این شهر داشته باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ایران روشن ابراز داشت: در کل در ایران دو بستر مهم برای خدمتگزاری دستگاه‌ها وجود دارد، نخست بستر کلی کشور است که اسلامی و دربردارنده مردمان مسلمان و متدین ایرانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایران روشن,
وی افزود: در ایران تعداد مردم لامذهب و بی‌دین بسیار کم است، آنان که مسلمانان نیستند هم پیرو ادیان دیگر هستند و البته در عین حال به ارزش های اسلامی نیز احترام می‌گذارند و در مواردی که ارزش های اسلامی دینی مطرح باشد توجه می‌کنند.
,
 
,
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بستر کشور ایران اسلامی که انقلابی ارزشمند در آن رخ داده است بستری مناسب برای خدمت‌گزاری به اسلام و مسلمانان این سرزمین است.
,
 
,
ذوالنور با بیان اینکه قم حلقه اخص و کوچکتر بستر کشوری است مطرح کرد: حوزه‌های علمیه قم خیزشگاه انقلاب است، قم محل پرورش تبلیغ و تعمیق فرهنگ دینی، اهل‌بیت(ع) و جایگاه مراجع عظام تقلید و محل بارگاه ملکوتی و عرفانی حضرت فاطمه معصومه(س) است به همین سبب نیازمند توجهی بیشتر از سوی مسؤولان است.
,
 
,
وی عنوان داشت: حضور مراجع عظام تقلید شأنیت قم را دوچندان کرده است.
,
 
,
رئیس فراکسیون روحانیون مجلس با اشاره به انتصاب سیدموسی حسینی کاشانی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: کسی که در قم به مقامی منصوب می‌شود باید توجهی دائم و ویژه به وضعیت معنوی این شهر داشته باشد چرا که جایگاه دینی و اهمیت قم نسبت به کشور همانند نگین برای انگشتر است و توجه بیشتر مسؤولان را می طلبد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب سیدموسی حسینی کاشانی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: کسی که در قم به مقامی منصوب می‌شود باید توجهی دائم و ویژه به وضعیت معنوی این شهر داشته باشد.