ما از گزینه های روی میز آمریکا نمی ترسیم/فلسفه شهادت ماندگارترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، سردار مرادحسنی در نشست ستاد استقبال از شهدای گمنام که درفرمانداری قروه برگزار شد، اظهار داشت: رقم خوردن عملیات‌های بزرگ در طول ۸ سال دفاع مقدس ،نظیر جهانی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی کسب تجربه‌های بزرگ‌ از سوی نیروهای نظامی و امنیتی کشورمان را از دستاوردهای رزمندگان در میدان نبرد اعلام کرد و افزود: ایستادگی مردم ما خواب خاورمیانه‌ای استکبار را در هم ریخت و تفکر بزرگ اسلامی را ترویج و در دل آزادیخواهان نهادینه کرد.

,

حسنی فلسفه شهادت راماندگارترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: امروز در شرایطی که همه دنیا هم پیمان شده‌اند تا با تهاجم فرهنگی ، ایمان جوانان ما را تضعیف کنند، اگر ارزش‌های اسلامی و انقلابی و دفاع مقدس تقویت نشود، بدنه جامعه آسیب می‌بیند.

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان، به هشدارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه جنگ‌نرم اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن با ساز و برگ نظامی و تجهیزات فراوان وارد عرصه جنگ‌نرم شده است تا سلاح اصلی ما را که کمر دشمن را خم کرده و ایمان جوانان ماست، سلب کند.

,

وی هدف دشمن را ضربه زدن به ولایت و اسلام اعلام کرد و گفت: روحیه بسیجی جوانان ما گرفتنی نیست و دشمن به دلیل واقف بودن به تجهیزات نظامی پیشرفته ما، از این روزنه وارد شده است.

,

حسنی داشتن شهید از هر قشری را رمز پیروزی دانست و افزود: بر همین اساس کشته شدن در راه خدا برای ما پیروزی محض است.

,

وی با اشاره به رشادت دلیرمردان و شیرزنان قروه اعم از ترک و کرد در شهرستان قروه در طول ۸ سال دفاع مقدس گفت: شهدای این شهرستان با خون خود پیمان‌نامه وحدت و انسجام را امضا کردند  در دو جبهه داخلی و خارجی به نبرد دشمن قسم خورده انقلاب رفتند .

,

حسنی استقبال خوب مسئولین شهرستان از این نشست را  نشان‌دهنده عمق ایمان، صداقت و صفای مردم این شهرستان دانست و افزود: مردم به خوبی واقفند که  که شهدا سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب هستند.

,

ارزش‌های دفاع مقدس کمرنگ نشود

,

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در ادامه با تاکید بر سوق دادن جامعه به سمت و سوی شهدا ، گفت: بیان خاطرات ناب دریای  شهادت و ایثار باید قطره به قطره به جامعه تزریق شود.

,

حسنی انتقال ناگفته‌های دفاع مقدس به نسل جوان را منجر به بیداری این نسل برشمرد و افزود: باید به ارزش‌های دفاع مقدس به صورت ویژه‌ای پرداخته شود چرا که کمرنگ شدن این ارزش‌ها خواشت دشمنان است.

,

وی در پایان گفت: گزینه‌های دشمنان و آمریکا همیشه روی میز بوده است و در ۸ سال دفاع مقدس ما شاهد عملی شدن این گزینه‌ها بودیم اما دنیا شاهد بود که « آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
مدیرکل بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان با بیان اینکه ایران اسلامی از گزینه های روی میز آمریکا ترسی ندارد گفت: روحیه بسیجی جوانان ما گرفتنی نیست و دشمن جرات مقابله با ایران اسلامی را ندارد.