مردم شهرستان قروه برای استقبال از شهدای گمنام لحظه شماری می کنند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سراب خبر، حجت‌الاسلام حسن باباییان در نشست هماهنگی ستاد استقبال و تشییع شهدای گمنام در قروه، اظهار داشت: شهدا حق خاصی برگردن ما دارند که باید نهایت تلاش خود را برای ادای این دین ادا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب خبر,

وی به جایگاه ویژه شهدا در نزد خدای متعال اشاره کرد و افزود: در جایگاه زنده بودن شهدا، به درک ما راه ندارد چرا که کم بودن معرفت مانع از درک این جایگاه می‌شود.

,

باباییان بزرگترین افتخار را توفیق زندگی با شهدا وداشتن شناخت دانست و افزود: شهدا درزندگی خود جز به حق و حقیقت توجه نکردند.

,

به گفته امام جمعه قروه، نیت خالصانه شهدا در توجه به دین و مکتب اهل بیت (ع)، راه آسمان رابرای آنان گشود و امروز هرکس به هر نحوی در راه شهدا قدم گذارد برای خود سرمایه بزرگی اندوخته است.

,

وی با تاکید بر اینکه زمینه‌سازی برای آشناسازی نسل نو با رشادت شهدا، نیازمند رقابتی معنوی است که نشات گرفته از قرآن کریم برای سبقت‌گیری در امورخیر است، افزود: این کار نیازمند هنری فوق‌العاده است و همه باید در این عرصه هنرنمایی کنند.

,

وی با بیان اینکه پاس‌داشت مقام و منزلت شهدا در آیات و روایات اهل سنت و تشیع مورد تاکید است، افزود: ارزش دادن به ارزش‌ها و ارزش‌گیری از آن هنری است که منجر به امیدواری افراد برای بهره‌مندی از شفاعت شهدا می‌شود.

,

وی شهادت در راه خدا را بالاترین خوبی‌ها برشمرد و افزود: مردم قروه برای استقبال از قهرمانان کم‌نظیر و بی‌نظیرخود لحظه شماری می‌کنند.

,

باباییان بر لزوم آمادگی کامل برای استقبال با شکوه از شهدا تاکید کرد و گفت: ارزشمندترین انسان‌های روزگار میهمان شهرستان می‌شوند و لذا باید میزبانان خوبی باشیم.

,

وی نهایت مقام الهی برای هر انسانی را اوج گیری با شهادت برشمرد و گفت: ماهم برای آسمانی شدن باید نسبت به توسعه و ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
خطیب نماز جمعه شهرستان قروه شهادت در راه خدا را بالاترین خوبی‌ها برشمرد و گفت: مردم قروه برای استقبال از قهرمانان کم‌نظیر و بی‌نظیرخود لحظه شماری می‌کنند.