حضور هیات ۱۴ نفره از شهر ولژسکی فدراسیون روسیه در استان گیلان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روشن خبر، هیاتی به دعوت پارک علم و فناوری گیلان به سرپرستی شهردار شهر ولژسکی از امروز، ۲ اسفندماه ۱۳۹۵ در استان گیلان حضور خواهند داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, روشن خبر,

 

,

 

,

این هیات  به دعوت پارک علم و فناوری گیلان و به سرپرستی شهردار شهر ولژسکی و با حضور رییس اتاق بازرگانی ولژسکی و مسئولین حوزه های مختلف اقتصادی و همچنین تعدادی از سرمایه گذران به استان گیلان می آیند.

,

 

,

 

,

با حضور این هیات در دو روز آینده در چند حوزه از جمله نفت و گاز، کشتی سازی، غلات و دانه های روغنی، تولید طیور با مسئولین استان در راستای سرمایه گذاری مشترک و همکاری های دو جانبه مذاکره خواهند داشت.

,

 

,

 

,

حضور و دعوت این هیات در راستای سرمایه گذاری مشترک در فناوری های آماده تجاری سازی و نیز انتقال فناوری می‌باشد و علاوه بر آن ارتباط بین شرکت های دانش بنیان و فناور استان با شرکت های روسی را تسهیل می نماید.

,

 

,

 

,

حضور در اداره کل اقتصاد و دارایی استان و نشست اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان، بازدید از شهرداری و دیدار با شهردار رشت و نیز حضور در منطقه آزاد انزلی از جمله برنامه هایی است که با حضور این هیات انجام خواهد گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
هیاتی به دعوت پارک علم و فناوری گیلان به سرپرستی شهردار شهر ولژسکی در استان گیلان حضور خواهند داشت.