از 26 اسفند مدارس آماده پذیرش مسافران هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، جعفر پاشایی در جلسه ستاد اجرایی خدمات نوروزی آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت برخورد اول با مسافران، عنوان کرد: نگاه اولیه مسافران به کارهای کوچکی است که برد بیشتری دارد و اولین برخورد همیشه در نظرها می‌ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: با توجه به لزوم آموزش برخورد با مسافران باید دوره‌های آموزشی برای رانندگان تاکسی و کارکنان هتل‌ها برگزار شود.

,

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی به برنامه ریزی‌های انجام یافته برای سفر 10 درصد از فرهنگیان به تبریز اشاره کرد و اظهار داشت: تابستان گذشته بیش از 240 هزار نفر از فرهنگیان به تبریز سفر کردند که این آمار بیشتر از هدف گذاری‌مان بود.

,

وی تصریح کرد: برای اولین بار مرکز دائمی اسکان فرهنگیان ایجاد شد تا هر لحظه‌ای که فرهنگیان قصد سفر به تبریز را داشتند در آن محل استقرار یابند و فرهنگیان با ثبت نام در سایت در نظر گرفته شده می‌توانند مدت زمان استقرار و تعداد تخت‌های خود را مشخص کنند و برای هماهنگی همکاران مستقر در تبریز قبل از رسیدن مسافران با آنها تماس گرفته و هماهنگ می‌شوند.

,

این مقام مسئول از تجهیز مدارس برای اسکان فرهنگیان در ایام عید خبر داد و افزود: از 26 اسفند ماه مدارس آماده پذیرش فرهنگیان می‌باشند.

,

انتهای پیام/

]
پاشایی با اشاره به اینکه از 26 اسفند ماه مدارس آمده ی پذیرایی می‌باشند از افزایش مسافران در تابستان 95 خبر داد.