درخواست مردم بخش جبالبارزجنوبی عنبرآباد از دستگاه قضا جهت برخورد با حامیان فتنه
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرجنوب . برخی مسؤلین در روز راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه در بخش جبالبارز جنوبی شهر مردهک از سران فتنه حمایت نمودند و نسبت به پارچه مرگ بر سران فتنه اعتراض نمودند که با برخورد انقلابی مردم روبرو شدند پس از گذشت ده روز از راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه ، ۲۰۰۰نفر از مردم بخش جبالبارز جنوبی از دستگاه قضا در خواست نموده اند که دستگاه قضا برخورد قاطعانه ای با حامیان فتنه در بخش جبالبارز جنوبی داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرجنوب,


قسمتی از این درخواست به شرح ذیل است:

,
,


فتنه ۸۸خسارات جبران ناپذیری را به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نمود و فتنه گران در سال ۸۸ در روز عاشورا با سوت و کف و هلهله به امام حسین (ع) توهین نمودند ، خیمه های امام حسین (ع) و مساجد را آتش زدند و دشمن را امیدوار ساختند اما مردم با بصیر و ولایی حماسه نه دی را خلق نمودند و مشت محکمی بر دهان فتنه گران . استکبار جهانی . ایادی استکبار در راس آن امریکای جنایتکار و سران فتنه وارد نمودند و آتش فتنه که بیرون از مرزهای کشور به وسیله نفوذی ها و سربازان پیاده نظام دشمن در داخل مدیریت می شد را خاموش نمودند.

,
,


اما هم اکنون شاهدیم که برخی از مسئولین بخش حبالبارز جنوبی عنبرآباد که بر سر سفره ی این انقلاب نشسته اند در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه از سران فتنه خاتمی خائن ؛ موسوی خائن و کروبی خائن حمایت نمودند.
ما مردم با صبر انقلابی خود از دستگاه قضایی در خواست داریم با حامیان فتنه برخور د نموده تا شاهد حمایت و تطهیر سران فتنه نباشیم.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
مردم بخش جبالبارزجنوبی از مسئولین قضایی درخواست نمودند با افرادی که در روز راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از سران فتنه حمایت نمودند برخورد نمایند.