۱۱۵ مورد فعالیت در شهرستان دماوند به تأیید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران رسید/ تحقق جایگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان دماوند با تلاش و برنامه‌ریزی هدف‌دار
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی عشاقی در گفتگو با خبرنگار  تارود، با اشاره به نشست ارزیابی با محوریت اقتصاد مقاومتی در شهرستان دماوند اظهار کرد: تعداد پروژه‌های تعریف‌شده در راستای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان، ۵۳ مورد بوده است و ۱۶۷ فعالیت نیز به‌منظور تحقق پروژه‌ها در نظر گرفته‌شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تارود,

وی افزود: تا به امروز ۱۱۵ مورد از فعالیت‌های شهرستان دماوند مورد تأیید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران قرارگرفته است؛ لذا لازم است تا سایر دستگاه‌های اجرایی واداری، با رفع مشکلات و انجام پیگیری‌های لازم، اقدام به اخذ تأییدیه از این ستاد نمایند.

,

رئیس دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران خاطرنشان کرد: خوشبختانه در بخش اشتغال و رونق تولید، اقدامات مهم و مؤثری در سطح شهرستان صورت پذیرفته است؛ همچنین در بحث مدیریت آب، جهاد کشاورزی و استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری اقدامات خوبی انجام‌شده است.

,

عشاقی با اشاره به کسب رتبه یک استان تهران به لحاظ مدیریت مصرف آب تأکید کرد: اولویت ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، موضوعات نسبتاً بحرانی در سطح استان تهران می‌باشد و خوشبختانه از موضوع مدیریت مصرف آب و ایجاد اشتغال، می‌توان به‌عنوان اقدامات مناسب در این زمینه نام برد.

,

وی با ارزیابی موقعیت و ظرفیت شهرستان دماوند تصریح کرد: شهرستان دماوند فاصله چندانی باهدف مدنظر ستاد اقتصاد مقاومتی استان تهران ندارد؛ اما لازم است تا با تلاش و برنامه‌ریزی هدف‌گذاری شده، بتواند جایگاه مناسب‌تری در سطح استان کسب کند.

,

رئیس دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران از اطلاع‌رسانی نامطلوب از عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان دماوند خبر داد و گفت: به‌منظور آشنایی هرچه بهتر شهروندان با عملکرد دستگاه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی از طریق رسانه‌ها و مساجد ضروری به نظر می‌رسد تا مردم قدری با اقدامات انجام‌شده توسط مسئولان آشنا شوند.

,

عشاقی افزود: کلیه برنامه‌ریزی مدون در سطح شهرستان‌ها، بر اساس موقعیت، ظرفیت و قابلیت‌های هر شهرستان در نظر گرفته شده است؛ به‌این‌ترتیب شهرستان دماوند به جهت کشاورزی و گردشگری، ظرفیت قابل‌توجهی دارد.

,

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم که از ابتدای سال جاری، با توجه به موضوع آمایش سرزمین، شهرستان دماوند ازجمله شهرستان‌های برتر شناخته شود؛ کما این‌که در حوزه مدیریت آب و انسداد چاه‌های غیرمجاز در این شهرستان، اقدامات بسیار مفید و مؤثری صورت گرفته است.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
رئیس دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران با بیان اینکه ۱۱۵ مورد فعالیت در سطح شهرستان دماوند به تأیید ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان تهران رسیده است، گفت: جایگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان دماوند با تلاش و برنامه‌ریزی هدف‌دار تحقق خواهد یافت.