دعا کنید آخر امر ما نیز به شهادت ختم شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، سردار محمدجواد زاده‌کمند در دیدار با خانواده‌ی شهدا در تبریز اظهار داشت: وجود شما خانواده‌های شهدا تکیه‌گاه محکمی برای انقلاب اسلامی است و از خدا میخواهیم سایه خانواده‌های شهدا را بر سر ما مستدام بدارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

معاون ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: ما وقتی به خدمت خانواده شهدا می‌رسیم روحیه میگیریم.

,

پدر شهیدان آذرآبادی حق نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: شما افتخار این را دارید که لباس حزب اللهی به تن دارید و این جای شکر دارد، توفیق بزرگی برای شما دست داده که سرباز انقلاب و امام و رهبری هستید.

,

وی تاکید کرد: همه ما بنده خدا هستیم و باید اعمالمان را برای خدا خالص کنیم، برای همه مسئولیت هایمان جواب خواهیم داد، همیشه در بوته امتحان و آزمایش هستیم و باید مراقبت کنیم.

,

وی افزود: این انقلاب براحتی بدست ما نیفتاده است و من سراغ دارم مادران شهیدی را که هنوز چشم به‌ راه فرزند شهیدش است.

,

پدر شهیدان آذرآبادی حق گفت: اگر هزار فرزند داشته باشم و همه آنها را در راه انقلاب بدهم باز نمیتوانم شکر نعمت امنیت را بجا بیاورم امنیت امروز را باید قدر بدانیم.

,

سردار زاد کمند در دیدار با خانواده شهید جبهه‌ی مقاومت اسلامی سردار ذاکر حیدری با اشاره به سابقه آشنایی خود با این شهید بزرگوار بیان کرد: شهدای جبهه جهانی مقاومت نه تنها بر گردن ما بلکه بر گردن جهان اسلام حق دارند.

,

وی افزود: هر چند شهادت ایشان برای شما سخت و ناگوار است اما امیدواریم پایان عمر ما هم به این زیبایی رقم بخورد.

]
معاون ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار با چند تن از خانواده های شهدای گفت: وقتی به خدمت خانواده‌های شهدا میرسیم روحیه میگیریم، امیدواریم پایان عمر ما هم به این زیبایی رقم بخورد.