راهیابی نوجوان تفرشی به انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛؛به نقل از ندای تفرش، یک نوجوان ۱۶ ساله تفرشی به انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان راه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش, ندای تفرش,

روح‌الله عتیقی مربی تیم والیبال نوجوانان تفرش گفت: تست استعدادیابی تیم ملی که در روزهای یکم تا سوم اسفندماه در اراک برگزار شد، ۳ نوجوان والیبالیست تفرشی متولد سال ۷۹ به بعد شرکت داشتند که "محمد امین معین‌آبادی" از تفرش به انتخابی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور راه یافت.

,

عتیقی با بیان این که در سطح استان مرکزی، ۸ والیبالیست به انتخابی تیم ملی راه یافتند، ادامه داد: این تست در سطح استان‌های مرکزی، قم، لرستان و کرمانشاه برگزار و دو تیم انتخاب شدند. تیم ۲۰ نفره «الف» و تیم ۲۰ نفره «ب» از میان ۲۰۰ والیبیاست نوجوان انتخاب شدند که به تیم «ب» فرصت داده شد تا تمرین کنند و مجدد در تست استعدادیابی شرکت کنند. البته معین آبادی از تفرش به تیم «الف» راه یافته است.

,

وی افزود: افراد انتخاب شده، در اردوهای ماهیانه ای که در سطح منطقه برگزار می شود شرکت می کنند و در پایان هر ماه، در اردوگاه آزادی تمرین می کنند تا به تدریج استعدادهای برتر شناسایی و انتخاب شوند. پس از ۲ سال به تیم ملی نوجوانان راه می یابند و در مسابقات شرکت می کنند.

,

این ورزشکار تفرشی، یادآور شد: معین آبادی از سال ۹۲ جذب والیبال شده است و در این سالها کم کم علاقه مندی او بیشتر شد. با توجه به فیزیک بدنی مطلوب و استعدادش توانست به انتخابی تیم ملی راه یابد.

,

عتیقی تصریح کرد: استعدادهای دیگری نظیر معین آبادی در تفرش و به خصوص در رشته والیبال وجود دارد. در حال حاضر از بین ۱۰۰ ورزشکار فعال در رشته والیبال نوجوانان و نونهالان در قسمت پایه، ۸۵ بازیکن مستعد و دارای فیزیک بدنی خوب وجود دارد که با توجه به عدم رسیدگی و فعالیتهای کمرنگ رشته والیبال در تفرش در سالهای گذشته، این استعدادها نهفته مانده اند.

,

وی ادامه داد: متاسفانه ورزش تفرش ضعیف و فعالیتهای ورزشی کمرنگ هستند که حضور کمرنگ رئیس در ورزش و جوانان شهرستان بر این مشکلات دامن شده است.

,

مربی تیم والیبال نوجوانان تفرش خاطرنشان کرد: وجود اعتبارات، حمایتهای مالی و معنوی به خصوص از سوی پیشکسوتان ورزشی شهرستان، سبب تقویت ورزش شهرستان می شود.

,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
مربی تیم والیبال نوجوانان تفرش گفت: نوجوان ۱۶ ساله تفرشی توانست با شرکت در تست استعدادیابی تیم ملی به انتخابی تیم ملی راه یابد.