27 دانشجوی دختر از دانشگاهی در عربستان اخراج شدند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"، پایگاه "الیوم السابع" نوشت: دانشگاه "ام القری" عربستان 27 دانشجوی دختر را اخراج کرد. این دانشگاه دلیل اخراج این دانشجویان را شبیه سازی خود به مردان عنوان کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"، ,

از جمله مخالفت هایی که این دانشجویان دختر مرتکب شده اند و منجر به اخراج آنان شده است عبارتند از؛ نوع مدل مو، عدم استفاده از مواد آرایشی و زیورآلات، پوشیدن لباس هایی با مارک مردانه، شبیه سازی خود به مردان در راه رفتن و صفت های مردانه، چهارشانه بودن و خال در چهره.

,

این دانشجویان در اعتراض به اخراج آنان اعلام کردند، مدل موی آنان طبیعی است و به دلیل حساسیت پوست از مواد آرایشی استفاده نمی کنند. لباس هایی که به تن می کنند دارای مارک هایی است که زنانه و مردانه می باشد، شیوه راه رفتن نیز دلیلی بر شبیه سازی نیست.

,

این دانشجویان در ادامه گفتند: نسبت به ویژگی های مردانه و چهارشانه بودن و خال چهره، اینها خلقت خداوند است.

,

مسئول روابط عمومی این دانشگاه تاکید کرد: حکم اخراج ترم گذشته صادر شده است و این دانشجویان از طریق نگارش یک درخواست کتبی برای قسمت مربوطه می توانند خواستار بازنگری شوند.

,

انتهای پیام/

]
دانشگاه "ام القری" عربستان 27 دانشجوی دختر را اخراج کرد. این دانشگاه دلیل اخراج این دانشجویان را شبیه سازی خود به مردان عنوان کرده است.