سست شدن بنیان خانواده سوغات شوم مهمان ناخوانده
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از با مهرستان، در چند سال اخیر شبکه های ماهواره ای توانسته به سرعت در بین خانواده های ایرانی نفوذ کند و بخش عمده ای از وقت آنان را به خود اختصاص دهد. از زمانی که ماهواره وارد حریم خانواده شده طیف گسترده ای از شبکه های ماهواره ای مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گرفته و این استقبال و در کنار آن کاهش سختگیری ها باعث شد تا این پدیده مخرب بتواند در بین خانواده ها جای بیشتری باز کند و مدیران این شبکه ها از این فرصت برای رواج بی بندو باری و ترویج فرهنگ غربی به خانواده ها استفاده کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, با مهرستان، ,

در رابطه با آسیب های اجتماعی که شبکه های ماهواره ای بر بنیان خانواده وارد می کند خبرنگار ما گفت و گویی با نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان داشته است که در ادامه می خوانید.

,

حجت الاسلام رضا انصاری در گفتگو با خبرنگار با مهرستان اظهار کرد: بیشتر شبکه های فارسی زبان ماهواره ای تمام عزم خود را جزم کرده اند تا بنیاد خانواده های ایرانی را هدف قرار دهند.

, با مهرستان,

وی با اشاره به جنگ فرهنگی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی امروزه می‌دانند که با جنگ نظامی نمی‌توانند ملت ایران را تسلیم خواسته‌های خود کنند بنابراین از راه فرهنگی در صدد به تاراج بردن هویت و فرهنگ دینی ما هستند.

,

وی با بیان اینکه یکی از حربه های فرهنگی دشمن راه اندازی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان است افزود: شبکه های فارسی زبان ماهواره ای که اغلب به مدیریت صهیونیست ها اداره می شوند بنیان خانواده های ایرانی را مورد هجمه قرار داده اند.

,

نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان تصریح کرد: محتوای اغلب برنامه های این شبکه ها ضد اخلاقی و با اصول و فرهنگ اسلامی مغایرت دارد بطوریکه خیانت و بی بند و باری جز لاینفک سریال ها و فیلم های پخش شده در این شبکه ها است.

,

وی خاطرنشان کرد: پایین آمدن سطح رضایتمندی همسران، اختلاف بین زوجین، شکسته شدن مرزها و حریم خانواده ها، طلاق و جدایی از جمله آسیب هایی اجتماعی نفوذ ماهواره در بین خانواده ها است.

,

حجت الاسلام انصاری با بیان اینکه خانواده هسته مرکزی و اولیه جامعه را تشکیل می دهد تاکید کرد: زمانی که خانواده از ارزش های اخلاقی و دینی تهی شود در واقع پایه های جامعه سست و متزلزل می شود.

,

وی افزود: زمانی که حیا و عفت در جامعه ما از بین رود دشمنان نظام با استفاده از برنامه‌های مخرب خود می‌توانند اهداف شوم خود را در کشور پیاده کنند.

,

وی تاکید کرد: خانواده به عنوان اولین سنگر می بایست با اقدامات هوشمندانه با این هجمه فرهنگی به مقابله بپردازد و تلاش کند تا افکار انقلابی و ارزشی فرزندانش از طریق برنامه های شبکه های ماهواره ای خدشه دار نشود که پیامدهای آن گریبان گیر همه اعضای جامعه خواهد بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
سست شدن بنیان خانواده سوغاتی است که شبکه های ماهواره ای برای خانواده های ایرانی به ارمغان آورده است.