عقاب زخمی به اداره محیط زیست بانه تحویل داده شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد دلسوز میرزایی امروز در گفت و گو با آرباباخبر،  با اعلام این خبر اظهار داشت: امروز  یکی از دوستداران حیات وحش از اهالی روستای "تاژان" یک قطعه عقاب زخمی را پس از چند روز مراقبت و نگهداری تحویل اداره حفاظت از محیط زیست بانه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر، ,

وی افزود: این دوستدار  طبیعت  چند روز پیش طی تماس تلفنی با اداره محیط زیست بانه از پیدا کردن یک قطعه عقاب زخمی خبرداد و با توجه به شرایط جوی و مسدود بودن راه های روستایی در اثر بارش سنگین برف امکان حضور محیط بانان این اداره  برای تحویل گرفتن عقاب زخمی از ایشان وجود نداشت و ناگزیر مطالبی در خصوص نحوه مراقبت از  پرنده مذکور  به صورت تلفنی به ایشان بیان شد.

,

رئیس اداره حفاظت از محیط زیست بانه گفت: با توجه به بارش بی سابقه برف در بانه و عدم بازگشایی راه دسترسی به روستا  و همچنین  بهبود نیافتن زخم های عقاب  پس از چند روز مراقبت و نگهداری، بالاخره این فرد دوستدار طبیعت و حیات وحش ساکن روستای "تاژان" امروز به همراه بهورز روستا و تنی چند از اهالی  پس از طی مسافتی چند کیلومتری با پای پیاده عقاب زخمی را تحویل اداره محیط زیست بانه دادند.

,

میرزایی ضمن تقدیر از اقدام این دوستدار طبیعت و حیات وحش در بانه گفت: در چند روز گذشته مردم طبیعت دوست بانه چندین پرنده و حیوان زخمی را که از شدت سرما به انها پناهنده شدند بودند پس از مراقبت و نگهداری تحویل  اداره محیط زیست دادند که همه این موارد  حاکی از بزرگواری و طبیعت دوستی مردم بانه می باشد.

,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان بانه از تحویل یک قطعه عقاب زخمی توسط یکی از دوستداران حیات وحش در این شهرستان به اداره محیط زیست خبر داد.