7 میلیون یمنی در خطر گرسنگی شدید هستند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"،  پایگاه "راشا تودی" نوشت: جیمی مک گولدریک هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در یمن هشدار داد، 7 میلیون یمنی از میان 17 میلیون نفر بیش از هر وقت دیگری در خطر گرسنگی شدید هستند و توانایی یافتن غذای کافی را ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "سپاس"،  ,

مک گولدریک در بیانیه ای نوشت: به علت افزایش جنگ و درگیری های نظامی در سواحل غربی یمن  نگرانی شدیدی مرا فراگرفته است. زیرا 17 میلیون یمنی در یافتن غذای کافی برای سیر کردن خود مشکل دارند. آنان مجبور شده به صورت مکرر از وعده های غذایی ضروری استفاده کنند و زنان و دختران آخرین افرادی هستند که از غذا استفاده کرده و کمتر از دیگران غذا مصرف می کنند.

,

وی افزود: 7 میلیون یمنی وجود دارند که نمی دانند، وعده بعدی آنان از کجا می آید. آنان بیش از هر وقت دیگری در خطر گرسنگی شدید هستند.

,

هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل در یمن افزود: گسترش آتش جنگ در طول ماه ها، به شهروندان ضربه می زند و شرایط انسانی بحران زده را در این کشور فقیر بحرانی تر می کند، بویژه آنکه ورود کالاهای اساسی از جمله مواد غذائی به شهر حدیده با مشکلات زیادی روبرو شده است.

,

انتهای پیام/

]
جیمی مک گولدریک هماهنگ کننده امور بشردوستانه سازمان ملل متحد در یمن هشدار داد، 7 میلیون یمنی از میان 17 میلیون نفر بیش از هر وقت دیگری در خطر گرسنگی شدید هستند و توانایی یافتن غذای کافی را ندارند.