اختصاص بیش از ۱۲ غرفه عرصه محصولات بومی خلیل‌آباد در ایام نوروز
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، حمیدرضا محمودی صبح امروز در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان اظهار داشت: ستاد خدمات سفر با شعار نوروزی متفاوت بر اساس دو محور اصلی ارائه خدمات مناسب و شایسته زائرین و مسافرین و معرفی شایسته ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان کار خود را آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی در ادامه با اشاره به تشکیل ستاد مردمی خدمات سفر خاطرنشان کرد: برای اولین بار در سطح استان ستاد مردمی خدمات سفر نوروز باهدف استفاده از ظرفیت سمن‌ها و انجمن‌ها در شهرستان خلیل‌آباد تشکیل شد.

,

مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خلیل‌آباد تصریح کرد: راه‌اندازی بازارچه نوروزی، برگزاری جشن‌های نوروزی با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

,

وی بابیان اینکه درصدد جذب مسافر با انجام تزئینات سنتی به‌وسیله نمادهای قدیمی شهرستان هستیم، اذعان کرد: 12 غرفه محصولات کشاورزی، خانگی و صنایع‌دستی، نماز، مادر کودک، نان سنتی و... در ورودی شهر خلیل‌آباد پیش‌بینی‌شده است.

,

محمودی به برنامه‌های ایام نوروز اشاره کرد و گفت: جشن‌های عصرانه، بازی‌های بومی و محلی، نمایش کمدی توسط گروه‌های روستایی، موسیقی محلی، جشن نوروزی در شهرها و روستاهای شهرستان و همچنین شب مانی در کویر ازجمله برنامه پیش‌بینی‌شده برای ایام نوروز در خلیل‌آباد است.

,

وی در پایان تأکید کرد: در نوروز 95 تعداد 1300 نفر مسافر اقامت‌کننده، 900 بازدید نظارتی نوروزی و 25 هزار نفر گردشگر در خلیل‌آباد به ثبت رسیده است که گردشگری مذهبی بیشتری میزان جذب گردشگر را به خود اختصاص داده است.

,

انتهای پیام/

]
مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خلیل‌آباد گفت: بیش از ۱۲ غرفه به‌منظور ارائه محصولات کشاورزی، خانگی و صنایع‌دستی در ورودی شهر خلیل‌آباد در ایام نوروز پیش‌بینی‌شده است.