موفقیت هنر آموز کانون پرورش فکری کودکان فامنین در مسابقه "نامه ای به یک شهید"
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای فامنین، رضا سلیمی با اشاره به استعداد کودکان و نوجوانان در شهرستان فامنین بیان کرد: فایزه قاسمی نیا، هنرآموز کلاس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان است که  در مسابقه دل نوشته با موضوع " نامه ای به شهید " مقام برتر استانی را کسب کرد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای فامنین,

 

,

وی افزود: این مسابقه که به همت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان اجرا شده بود، قریب 6000 نفر شرکت کننده داشت که اثر ارسالی خانم قاسمی نیا به عنوان اثر برتر استانی انتخاب گردید.

,

 

,

مربی ادبی کانون، با بیان اهمیت حضور کودکان و نوجوانان و جذب آنها به کانون ادامه داد: هدف کانون ایجاد امکانات و زمینه های لازم در راستای رشد و پرورش فکری و ذوقی کودکان و نوجوانان است، تا شاهد رشد و بالندگی این طیف موثر در جامعه به عنوان آینده سازان کشور اسلامی مان باشیم.

,

 

,

سلیمی اظهار کرد: هر روزه شاهد حضور فرزندان خانواده ها در کانون هستیم که با اشتیاق تمام کتاب ها را ورق زده و پای قصه مربیان خود می نشینند، تا صفحات پاک و صادق قلب و روحشان را با ذوق و استعداد و هنر بیامیزند و به تکامل رسیده و جوهر وجود خود را با علم و آگاهی رقم بزنند.

,

 

,

وی در پایان ضمن تقدیر از مسئول و کارکنان کانون ادامه داد: حمایت و توجه خانواده ها کمک موثری برای رسیدن به اهداف کانون می باشد و ما می توانیم با ارائه آثار فرهنگی، هنری، ادبی و خلاقیت های نسل جوان را در سراسر کشور به نمایش گذاشته و از زحمات این عزیزان در عرصه های مختلف فعالیت شان تجلیل کنیم و به شکوفایی آن کمک نماییم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مربی و استاد ادبی و داستان نویسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان فامنین گفت: یکی از هنر آموزان در مسابقه دلنوشته با عنوان "نامه ای به یک شهید" مقام برتر استان همدان را کسب کرد.