نمایش مذهبی داغ مسمار در بافق اجرا می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بافق خبر؛ امیرعلی رسولی فرد کارگردان نمایش مذهبی داغ مسمار گفت: نمایش مذهبی داغ مسمار که ماجرای شهادت حضرت زهرا (س) را روایت می‌کند، از یک ماه قبل تمرینات آن در تکیه انصار المهدی شهرستان بافق آغازشده است و برای اجرا در ایام فاطمیه آماده می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بافق خبر؛ ,

وی افزود: این نمایش که تلاشی از گروه هنری، مذهبی فانوس شب است با استفاده از نورپردازی و افکت اجرا خواهد شد که نورپردازی آن را آقایان امیررضا کریم زاده و محمد کریمیان و افکت آن را آقای عرفان مرشد زاده بر عهده خواهند داست.

,

رسولی فرد در ادامه درباره هنرمندان این نمایش گفت: داغ مسمار با هنرمندی آقایان: رسول صبوحی، امین رحیمی پور، محسن رضایی، علی طالعی، ابوالفضل درخشان مهر، فرزاد یوسفی، مصطفی قانعی، یوسف ابوالحسنی، پوریا زحمتکش، محمد خالق دادی، حسین برزگری، حسن حیدری، یاسین کریمیان و خانم‌ها: معصومه طالعی، زهرا تشکری، فاطمه تشکری، زهرا محمودی، انیس مرشد زاده، رقیه خواجه رحیمی، محدثه حاجی‌زاده، فاطمه ایرانی، حدیث محمودی، مبینا زارع زاده، آیدا خالق دادی، مریم ابراهیمی، اسما کارگران و نازنین محمدی زاده به روی صحنه خواهد رفت.

,

مدیرگروه هنری فانوس شب بیان داشت: مدیریت اجرایی را در این کار آقای محمدرضا جلالی، مدیریت فرهنگی و روابط عمومی آقای محسن دهقان، آهنگسازی آقای امیرعلی رسولی، نوازندگی مهدی ابراهیمی و سرپرستی خواهران را خانم حکیمه زینلی بر عهده خواهند داشت.

,

وی در پایان گفت: از مداحان گرامی آقایان امیرحسین آزاد، وحید سرداری، مجید نورمحمدی که مداحی و صوت کار را بر عهده داشتند تشکر می‌کنم و برای آنان آرزوی موفقیت دارم.

,

انتهای پیام/م.م

,

 

,

 

]
نمایش مذهبی داغ مسمار که تلاشی از گروه هنری و مذهبی فانوس شب میباشد تمرینات آن از یک ماه قبل شروع شده و در ایام فاطمیه اجرا می شود.