فاطمه زهرا (س) الگوی جاودانه زنان عالم است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافذ آنلاین، حجت الاسلام شیرزاد حسنی امام جماعت ابوموسیبا بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی جاودانه زنان عالم است،گفت: شخصیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اسوه و الگویی کامل برای تمام زنانی است که عاشق عفت و فضیلت می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافذ آنلاین,

امام جماعت ابوموسی اظهار کرد: دین مبین اسلام، فاطمه زهرا سلام اللَّه علیها -بزرگترین زن تاریخ بشر- را به عنوان نمونه و اسوه‌ زن معرفی می کند.

,

حسنی با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) در تمام امور زندگی به‌ ویژه دفاع از حریم امامت و ولایت بهترین‌ها بودند؛ افزود: یکی از شخصیت‌هایی که می‌تواند برای همه زنان جهان الگو قرار گیرد شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) است.

,

وی بیان کرد: یهره مندی حضرت فاطمه(س) از عصمت یکی از دلایل الگو بودن ایشان برای جهانیان است زیرا کسی که معصوم باشد خطا، لغزش و نسیان ندارد و تمام کارهایش بر اساس ثواب و صحیح است.

,

امام جماعت ابوموسی تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین الگو برای زنان امروزی در زمینه های علم و دانش، حجاب و حیا، ازدواج و معیارهای انتخاب شوهر، فنون شوهرداری و تربیت فرزند، کمک به اقتصاد خانواده، حضور زن در عرصه اجتماع و سیاست و سخنوری و ... است.

,

حسنی عنوان کرد: یکی از بزرگ ترین درس های عملی از حضرت زهرا(س) حضور فعّال در صحنه های اجتماعی سیاسی با حفظ عفّت و حجاب و ارزش های وجودی زن است که در انقلاب اسلامی، جلوه یافت و الگویی برای زنان مسلمان در سطح جهان گردید.

,

وی گفت: جایگاه و مقامات دختر مکرّم پیامبرِ اعظم(ص)، حضرت فاطمه زهرا(س) نزد پروردگار از نزول آیـــه تطهیر، آیه مباهله، آیه مودّت و سوره کوثر به دست می آید. شخصیتی که بر طبق آیه تطهیر از هر گونه ناپاکی، منزّه هست و بر طبق سوره کوثر منبع و مصداق خیر کثیر است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
امام جماعت ابوموسی بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی جاودانه زنان عالم است،اظهار کرد: شخصیت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اسوه و الگویی کامل برای تمام زنانی است که عاشق عفت و فضیلت می باشد.