آزمون کتبی طرح تربیت حافظان قرآن کریم در رشتخوار برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهل ماه نیوز، علی حدادی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشتخوار صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ما در رابطه با برگزاری و اعلام نتایج مسابقات قرانی طرح تربیت حافظان قران کریم در سطح این شهرستان گفت: 140 فعال قرانی خواهر از سرتاسر شهرستان در آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم شرکت کردند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز,
,

وی در ادامه اظهار داشت: این آزمون در دو شهر رشتخوار و جنگل و 4 روستای پرجمعیت این  شهرستان شامل سنگان، باسفر، محمدآباد، احمدآباد آستانه برگزار شد.
 

,
,

وی در ادامه در رابطه به کسانی که نمره قبولی در این آزمون را کسب می‌کنند گفت: کسانی که نمره قبولی در این آزمون را به‌صورت کتبی و شفاهی کسب نمایند گواهی طرح حفظ از سوی اداره کل اوقاف صادر می‌گردد.
 

,
,

وی یادآور شد: هدف از اجرای مسابقات طرح تربیت حافظان قرآن کریم از سوی اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ تا ۱۵ میلیون حافظ قرآن کریم خواهد بود.
 

,
,

وی برگزاری این مسابقات را شامل حفظ ترتیبی و حفظ موضوعی عنوان کرد و تصریح کرد: طرح تربیت حافظان قرآن کریم در رشته‌های (حفظ جزء ۳۰)، (حفظ جزءهای 1 و 2 و جزء 30) و (حفظ جزء 1 و ۳۰) قرآن کریم را شامل می‌شود.
 

,
,

انتهای پیام/

]
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشتخوار گفت: 140 فعال قرانی خواهر از سرتاسر شهرستان رشتخوار در آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم این شهرستان شرکت کردند.