آمادگی شهرستان باخرز در استقبال از مسافرین نوروزی
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سلام باخرز، جواد حسن زاده فرماندار باخرز در جلسه ی ستاد سفر گردشگران نوروزی این شهرستان با تاکید بر آمادگی هر چه بیشتر دستگاهها و نهادهای دولتی جهت ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروزی و ورود مسافران نوروزی به شهرستان باخرز کلیه دستگاهها و نهادهای دولتی باید بستر مناسبی برای ارائه خدمات بهتر به این عزیزان را فراهم کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سلام باخرز,

وی افزود: زیباسازی ورودی های شهر باخرز، فعال بودن خود پردازها و داروخانه ها، فروشگاههای مواد غذایی و راه اندازی ایستگاههای راهنمای زائر از جمله مواردی است که باید در ایام نوروز جهت ارائه خدمات مناسب تر به مسافران نوروزی صورت گیرد.

,

رئیس ستاد سفر گردشگران نوروزی شهرستان باخرز به بیان ظرفیت ها و پتانسیل های شهرستان باخرز در حوزه میراث فرهنگی صنایع دستی وگردشگری پرداخت و خواستار هماهنگی و انسجام همه دستگاهها جهت ارایه خدمات مناسب به گردشگران شد.

,

 از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه آمادگی روستاهای گردشگری برای پذیرایی گردشگران، تهیه بروشور، ایجاد پایگاه اطلاع رسانی و خدمات اورزانسی در ورودی شهرستان، برنامه ریزی آموزش و پرورش جهت اسکان مسافران نوروزی و شرایط امکانات اسکان اضطراری در جاده های شهرستان برای ارایه خدمات به گردشگران بود .

,

 

,

انتهای پیام/

]
اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان باخرز با موضوع نوروز متفاوت برای گردشگران در فرمانداری باخرز برگزار شد.