جوابیه آقای مدیر بعد از توهین به اهالی روستای کاکان
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  صبح زاگرس ، متن جوابیه منوچهر محمدی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد که در خصوص اظهارت خود( اینجا کلیک کنید) برای پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس صادر شده است به شرح زیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, کلیک,

مدیریت محترم پایگاه اطلاع رسانی صبح زاگرس

,

با سلام؛

,

احتراماً در پاسخ به خبری به مضمون توهین مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد به کشاورزان کاکان شایسته است دستور فرمایید جوابیه ذیل را جهت تنویر افکار عمومی و رفع سوء تفاهم و برداشت موجود در راستای رسالت اخلاق رسانه ای درج گردد.

,

ابتدا لازم میدانم مراتب سلام و ادب و تکریم و سپاس خویش را محضر تمامی بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان بویراحمد بالاخص مردم شریف و نجیب کاکان اعلام نمایم و از تمامی مردم شریف و نجیب و فهیم و دلسوز و ساعی روستاهای دهستان کاکان بعلت درج خبر بی احترامی به کشاورزان کاکان صمیمانه عذرخواهی نمایم و همواره خویش را ملزم به رعایت ادب و متانت و تکریم و احترام تمامی بهره برداران بخش کشاورزی بالاخص مردم شریف کاکان که خبر مزبور بعلت برداشت متفاوت از سخنان اینجانب موجبات تکدر خاطر و آزردگی آنها را فراهم نموده است عذرخواهی نمایم.

,

از آغاز فعالیت اینجانب در سکان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد همواره یکی از مناطقی را که به عنوان پایلوت و دارای مزیت های نسبی در بخش کشاورزی در تمامی جلسات و فعالیت ها از آن یاد نموده ام منطقه کاکان بوده و همواره بر این باورم که دهستان کاکان بعلت ارتفاع مطلوب از سطح دریا و قابلیت های آبی و خاکی و سطوح یکپارچه و متمرکز باغات و مزارع و ازدیاد انگیزه و اهتمام و جدیت کشاورزان به امر کشاورزی و رعایت توصیه های فنی در امر کشاورزی نوین از مستعدترین و توانمندترین حوزه ها در توسعه بخش کشاورزی شهرستان بوده که الزامات و انگیزه ما جهت تزریق اعتبارات کافی به این حوزه را مضاعف نمود که به بخشی از اهم این فعالیت ها اشاره می کنم.

,

1- با توجه به ضرورت بهینه نمودن مصرف آب بعلت کاهش حجم نزولات جوی نسبت به میانگین بلندمدت، تمامی باغات و مزارع دهستان کاکان عملیات نقشه برداری و طراحی جهت تجهیز به سیستمهای آبیاری نوین صورت پذیرفته است که بر همین اساس سیستم آبیاری تحت فشار روستاهای حسین خانی، زرده خونی و غضنفرخانی با سطح 450 هکتار با نصب دستگاه کنترل مرکزی انجام شد و اکنون عملیات اجرای سیستم های تحت فشار در روستاهای منصورخانی و علی آباد با سطحی بالغ بر 500 هکتار آغار گردیده است و به امید حق تعالی تا پایان سال 96 تمامی روستاهای این دهستان در صورت تحقق اعتبارات به این سیستم مجهز خواهند شد.

,

2- خط انتقال سرکوه کاکان بالغ بر سه کیلومتر انجام پذیرفته است.

,

3- چاه مشترک سه روستای منصورخانی، حمزه خانی و غضنفرخانی تجهیز گردید و طی این سه سال مزارع و باغات روستای حمزه خانی مشروب گردیده اند.

,

4- خانه ترویج کشاورزی با استقرار 9 نفر کارشناس جهت سرکشی و بازدید و ارائه و انتقال توصیه های فنی و کشاورزی در دهستان کاکان دایر گردید.

,

ضمناً شایان ذکر است همواره پیگیر تأمین آب مزارع و باغات دهستان کاکان بوده ایم و در اظهار نظرهای فنی و کارشناسی بارها تأکید داشته ایم که منطقه ای که اولین و آخرین بارش آن برف است زیبنده نیست که در اواسط فصل زراعی کشاورزان عزیز با مشکل تأمین آب باغات و مزارع مواجه گردند که بر همین اساس همواره از اداره آب منطقه ای استان پیگیری لازم را جهت مدیریت مطلوب منابع آب در دهستان کاکان داشته ایم.

,

ضمناً بارها از سوی اهالی روستای کاکان از عملکرد این مدیریت تقدیر و تشکر بعمل آمده است.

,

 

,

منوچهر محمدی

,

 

,

انتهای پیام/

]
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان بویراحمد نسبت به اظهارات خود درباره مردم کاکان واکنش نشان داد و جوابیه ای صادر کرد