بسیج سازندگی سبدهای معیشت عیدانه هدیه رهبری را به نیازمندان جوانرود رساند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جوانرود هه وال، در آستانه سال جدید و توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه جوانرود، سبدهای معیشت عیدانه هدیه رهبری شامل خشکبار و اقلام مورد نیاز خانوارها، بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جوانرود هه وال,

 

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه جوانرود در این زمینه گفت: خرید اقلام و بسته بندی و کارهای اجرایی این بسته ها توسط بسیج سازندگی استان کرمانشاه که این بسته ها شامل خشکبار و اقلام مورد نیاز سفره خانوارها ، بین خانواده های نیازمند شهرستان جوانرود و روستاهای محروم این شهرستان توزیع شد.

,

 

,

ادریس حبیبی تصریح کرد: محرومیت زدایی، سازندگی و رفع نیازهای مناطق محروم از رویکردهای بسیج سازندگی است  که از سوی بسیج سازندگی شهرستان جوانرود فعالیتهای خوبی در این زمینه در روستاهای این شهرستان انجام شده است.

,

 

,

وی افزود:  توسط بسیج سازندگی شهرستان جوانرود از ابتدای سال جاری تا کنون در حدود 300 میلیون تومان به طرح های تولیدی زودبازده و اثرگذار در این شهرستان  پرداخت شده است که طرح هایی چون پرورش زنبورعسل، پرورش ونگهداری دام سنگین، پرورش ماهی های سردآبی و قزل آلا،  پرورش بوقلمون و انواع ماکیان و همچنین ساخت گلخانه های گیاهان داروئی، میوه های فصلی و انواع سبزیجات صنایع دستی ،قالی بافی،تولید انواع صنایع ظریف دستی، خیاطی و... در اولویت پرداخت این تسهیلات قرار داشته اند.

,

 

,

حبیبی خاطر نشان کرد: از طرحهای قابل توجه بسیج سازندگی محرومیت زدایی از روستاها و مناطق محروم شهرستان بوده است که خدمات و کمکهای قابل توجهی از سوی بسیج سازندگی در قالب اردوهای جهادی یک روزه، سه روزه و هفت روزه به منظور کمک به احداث ، مرمت ، بازسازی و تکمیل پروژه های عمرانی نظیر مساجد ، غسالخانه و ...  در روستاهای زیادی از شهرستان انجام شده است که این فعالیتها ادامه خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
سبدهای معیشت عیدانه هدیه رهبری، توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه جوانرود بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.