دولتی که چهار سال کار کرده نمی تواند بگوید که تقصیر دولت قبلی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمیدرضا حاجی بابایی در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز در ارتباط با روند عملی فعالیت های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی اظهار داشت: فکری که الان آغاز شده فکر مقدسی هست که همایش آن هم برگزار شد و باید ادامه پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تهران نیوز ,

وی ادامه داد: این حرکت باید بر مبنای صداقت و رفاقت و با ایده حفظ نظام و رفع مشکلات عدیده مردم مانند بیکاری، گرانی، فساد، مبارزه با قاچاق و سایر موارد صورت بگیرد و روز به روز پیشرفت کند.

,

تمام مردم ما خواستار رفع مشکلات موجود در جامعه هستند. این جمله را وزیر سابق آموزش و پرورش مطرح و تاکید کرد: اگر واقعا در این مسیر قدم برداریم، می توانیم مشکلات مردم را حل کنیم و رضایت آن ها را هم به دست آوریم.

,

حاجی بابایی در ادامه عنوان کرد: وحدت درست است اما باید محتوا هم داشته باشد. ما باید آن چه که از سیره امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فوت شده است را به جای خود برگردانیم و عملی کنیم.

,

وی ادامه داد: امروزه در جامعه ما مسائلی همچون ظلم، اشرافی گری، فرصت طلبی و سایر موارد به وجود آمده که در حال نابودکردن انقلاب هستند. فاصله طبقاتی باعث نابودی جامعه می شود.

,

وزیر سابق آموزش و پرورش به انتقاد از ارجاع مشکلات امروزی به دولت های قبلی توسط دولت فعلی پرداخت و ابراز داشت: دولتی که چهار سال کار کرده نمی تواند بگوید که دولت قبلی مقصر است. مردم به شما رای داده اند تا مملکت را درست کنید.

,

حاجی بابایی در پایان در ارتباط با مقایسه اقدامات انجام شده توسط وزیر آموزش و پرورش سابق و فعلی پرداخت و تصریح کرد: از فرهنگی ها بپرسید تا اقدامات انجام شده توسط بنده و وزیر آموزش و پرورش فعلی را مقایسه کنند.

,

انتهای پیام/

]
وزیر سابق آموزش و پرورش به انتقاد از ارجاع مشکلات امروزی به دولت های قبلی توسط دولت فعلی پرداخت و گفت: دولتی که چهار سال کرده نمی تواند بگوید که تقصیر دولت قبلی است.