تحریم ها موجب رشد جمهوری اسلامی است/ جوانان با استفاده از رهنمود های رهبر انقلاب وارد عرصه میدان شوند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فردیسان، سردار جانباز سید همزه میرتقی عصر جمعه ۶ اسفند ماه در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم که در مسجد امام حسن شهرستان فردیس برگزار شد، گفت: نگاه به درون و تمرکز بر توان داخلی همراه با ایمان و تقوای انقلابی عامل موفقیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فردیسان,

وی ادامه داد:کشور ایران در عرصه های نانو،فضایی،هسته ای و…با تکیه به توان داخلی پیشرفت کرد و خود را به قدرت های جهانی رساند.

,

سردار میرتقی با اشاره به پیشرفت های ایران در عرصه های بین الملل،تصریح کرد:چگونه میشود کشوری که با وجود این تحریم ها اینگونه پیشرفت کرده است، در عرصه اقتصادی پیشرفتی نداشته باشد؟

,

وی در پاسخ به این سوال،گفت: جمهوری اسلامی هرکجا که نگاه به بیرون و درخواست کمک از دیگران داشته است، جز فلاکت و نا امیدی به چیزی نرسیده است و هرکجا که با رهنمود های رهبر معظم انقلاب قدم به عرصه میدان گذاشت، پیروز میدان بوده است.

,

این سردار جانباز در بخش دیگری از سخنانش به تشریح سرقت روز گذشته دو خودروی پراید از ماشین حمل پول نقد بانک پاسارگاد،پرداخت و عنوان کرد: اینگونه سرقت ها نشان از بی تدبیری و بی برنامه گی مسئولان می باشد.

,

وی با تاکید بر بی تدبیری های مسئولان،اضافه کرد:مسئولان بجز رهنمود گرفتن از رهبر راه موفقیت را چه می دانند؟

,

سردار میرتقی در ادامه خطاب به جوانان حاضر در مراسم، گفت: شما جوانان صاحبان این انقلاب هستید، کمربند هاتان را سفت کنید تا بتوانید فرامین امام خمینی (ره) را اجرا کنید.

,

وی با تاکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب که جوانان باید در تمام عرصه ها وارد شوند و با روحیه ی انقلابی خود مایه ی پیشرفت انقلاب شوند، تصریح کرد: جوانان قلبی مانند آینه صاف دارند و نگاه خداوند به آنها بیشتر است.

,

وی در ادامه بر این که مدیریت انقلابی روحیه ای انقلابی می خواهد اشاره کرد و افزود: جوانان و نوجوانان بودند که انقلاب را به پیروزی رساندند و در ادامه نیز همین جوانان اند که آرمان های انقلاب را تحقق می بخشند.

,

انتهای پیام/

]
جانشین سابق سپاه استان البرز با اشاره به این که تحریم در هر عرصه ای موجب رشد کشور ایران شده است،اظهار کرد: تنها دلیل این پیشرفت ها نگاه به درون و اتکا به توان داخلی است.