راه اندازی سیستم هوشمند اخذ عوارض خودرویی در ایجرود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم جوانکیا«شهردار زرین آباد ایجرود» امروز در گفت و گو با ایجرود خبر، با بیان اینکه شهر زرین آباد با شهر یده آل و آرمانی فاصله دارد اما تمام سعی ما بر این است که این فاصله ونواقص را به حداقل برسانیم، اظهار داشت: پیش بینی کردیم با خلاقیت و نوآوری در ماندگاری و جذب مسافر و گردشگر در شهر ها بعنوان مقصد نگاه کنیم نه مبدأ.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛, ایجرود خبر،,

وی با اشاره به اینکه  لیست کشیک نوروزی در شهرداری تهیه شده است، افزود: واحد های مختلف اجرائیات، خدمات شهرداری و آتش نشانی شهرداری زرین آباد در ایام نوروز آماده خدمت رسانی هستند.

,

شهردار زرین آباد ایجرود با تاکید بر اینکه بنرهای تبریک عید نوروز به شهروندان و مسافران از جمله بنر آرامش و نشاط بهاری، درج پیام هشدارهای پلیسی و شعار سال در تابلو روان شهرداری از جمله فعالیت های شهرداری در ایام نوروز است، تصریح کرد: تهیه و نصب هفت سین عید و تبلیغات محیطی از دیگر برنامه های شهرداری زرین آباد ایجرود است.

,

جوانکیا با بیان اینکه جمع آوری و رفع آلودگی های بصری در سطح معابر اصلی و فرعی شروع شده است، ادامه داد: شست و شو و نظافت مسیرها، جمع آوری نخاله های ساختمانی از دیگر فعالیت های شهرداری در این روزها برای آماده سازی و استقبال از مسافران نوروزی است.

,

وی با اشاره به بازگشایی روستاهای جوقین ، تله گرد ، اوغلبیک علیا ، آلاچمن ، پاپایی، بیدگینه ،اوزان چاپوق، گوجه قیا ،قره گوز، شهرک ،ملاپیری و بیمه مسولیت مدنی جامع شهروند بصورت بی ینام، ادامه داد:

,

تخفیف ویژه در ارایه خدمات در مناسبتهای مختلف به شهروندان . پوشش کامل بخش مرکزی و زرین آباد از  طریق آتش نشانی شهرداری، رفع حوادث، اسقبال از خادمیین حرم امام رضا (ع )،پیگیری افزایش محدوده شهری، مصوبه معافیت حق تفکیک بافت فرسوده و قدیمی شهر و راه اندازی سیستم هوشمند اخذ عوارض خودرویی از جمله خدمات شهرداری زرین آباد ایجرود است.

,

 

,

*ارائه خدمات مناسب هدف شهرداری است

,

 

,

شهردار زرین آباد ایجرود با اشاره به تهیه و کشت نهال سازگار با محیط و گل های تزئینی و  آماده سازی سرای محله و نماز خانه مسافران در راستای استقبال از مسافران نوروزی اذعان کرد: بازسازی و تعمیرات سرویس پارک حاشیه ای، جایگاه cng اخیرا از حیث ارائه خدمات مناسب از دیگر فعالیت های شهرداری زرین آباداست که از اکنون برای سال جدید آغاز شده است.

,

وی با بیان اینکه تعمیرات کامل جایگاه cng ،عقد قرار داد نگهداری جایگاه بمنظور عدم وقوع قطعی از جمله فعالیت های مهم شهرداری زرین آباد ایجرود است، ادامه داد: برنامه هرس درختان، رفع مشکل روشنایی میادین و پارک حاشیه ای،علائم هشدار دهنده و کنترل وضعیت روشنایی تابلو های سولار،  رنگ آمیزی سرعت گیرها از برنامه هایی است که شهرداری زرین آباد برای استقبال از سال نو شروع کرده است.

,

جوانکیا با تاکید بر اینکه جلوگیری از سد معبر فروشندگان دوره گرد، پایش ساخت و ساز های غیر مجاز پیگیری تعیین تکلیف فعالیت مجدد مرکز ماینه فنی خودرو های سبک از دیگر برنامه های شهرداری زرین آباد ایجرود است، عنوان کرد: دپوی میکس ماسه و نمک برای آمادگی احتمالی  در صورت گستردگی بارش بصورت برف و یخبندان از دیگر تدابیر شهرداری زرین آباد ایجرود است.

,

وی با بیان اینکه لکه گیری مسیر های مورد نیاز از مهم ترین فعالیت های شهرداری در این ایام است، اضافه کرد: هماهنگی با بانک ها در خصوص فعالیت دستگاه های خود پرداز و تهیه و نصب المان های پارکی چراغ های تزئینی و گلدان های پارکی ،استفاده از فضای سرای محله بعنوان ایستگاه اطلاعات و راهنمای مسافران و برگزاری جشنواره آش، صدور مجوز احداث واحد های تجاری در  خیابان جمهوری از دیگر برنامه های شهرداری زرین آباد ایجرود است.

,

جوانکیا با تاکید بر اینکه هماهنگی شروع فعالیت قصر بادی و استخر توپ در پارک حاشیه ای در راستای جذب گردشگران از جمله برنامه های شهرداری زرین آباد است، گفت: ضرورت پیش بینی تمهیدات لازم در خصوص سامان دهی خودروهای مسافر بری شخصی در حوزه حمل و نقل برون شهری  نیز از دیگر اهم برنامه های شهرداری زرین آباد ایجرود است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
شهردار زرین آباد ایجرود با تاکید بر اینکه سیستم هوشمند اخذ عوارض خودرویی در زرین آباد ایجرود راه اندازی می شود،گفت: شست و شو و نظافت مسیرها، جمع آوری نخاله های ساختمانی از فعالیت های شهرداری زرین آباد در این روزها برای آماده سازی و استقبال از مسافران نوروزی است.