حضور فعال حلقه های صالحین، ضامن حفظ نظام اسلامی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "دانشجونیوز" ،حجت الاسلام عباس دشتی،مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های بوشهر: در جمع مربیان حلقه های صالحین بسیج اظهار کرد: هدف از برگزاری دوره های حلقه های صالحین ایجاد توانمندی های اولیه و ارتقاء دانش در حوزه های معرفتی و بصیرتی در اقشار مختلف جامعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "دانشجونیوز" ,

وی با بیان اینکه بسیج و حلقه های صالحین تاثیر بسزایی در عرصه فرهنگی دارند، گفت: به طور یقین حضور فعال حلقه های صالحین در جامعه، ضامن حفظ نظام اسلامی است.

,

دشتی ابراز کرد: سازماندهی بسیجیان در حلقه های صالحین باعث شور و نشاط، مطالعه، هم اندیشی و حل مشکلات فرهنگی اجتماعی می شود که خود مقدمه ای برای کارهای تاثیر گذار و بزرگ بسیج در جهاد فرهنگی است.

,

مسئول نمایندگی نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه باید برای کیفی سازی این حلقه ها تلاش های بیشتری صورت گیرد، گفت: یکی از مهمترین اثرات حلقه های صالحین بصیرت افزایی به مردم جامعه است.

,

انتهای پیام/

]
مسئول دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه‌های بوشهر با بیان اینکه بسیج و حلقه های صالحین تاثیر بسزایی در عرصه فرهنگی دارند، گفت: به طور یقین حضور فعال حلقه های صالحین در جامعه، ضامن حفظ نظام اسلامی است.