تیم ملی اسکیت ایران دو مدال نقره جهان را کسب کرد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ رقابت های جهانی اسکیت رول بال به میزبانی بنگلادش در شرایطی به پایان رسید که تیم های ملی مردان و زنان ایران در دیدار فینال با قبول شکست برابر هند به مدال نقره و عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات بسنده کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

تیم ملی مردان ایران در شرایطی که تا آخرین دقایق بازی از هند پیش بود در پایان با نتیجه ۸ بر ۷ بازی را واگذار کرد و به مدال نقره جهان رضایت داد.

,

تیم ملی اسکیت رول بال بانوان ایران نیز در بازی فینال با نتیجه ۶ بر ۴ نتیجه را به تیم هند واگذار کرده و به مقام دومی و عنوان نایب قهرمانی این رقابت ها بسنده کرد.

,

تیم های ملی اسکیت رول بال مردان و زنان ایران با کسب عنوان نایب قهرمانی جهان و با استقبال مسئولان فدراسیون اسکیت امروز شنبه هفتم اسفندماه در ساعت ۳:۳۰ بامداد از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد میهن شد و با استقبال بسیار ارزشمند مسئولان فدراسیون روبرو شدند.

,

ورزشکاران اعزامی در قالب دو تیم ملی زنان و مردان جهت شرکت در رقابت های جهانی اسکیت رول بال به میزبانی بنگلادش به سرپرستی مهین علی بخشی رییس هیات اسکیت استان مرکزی و به نمایندگی از فدراسیون اسکیت کشورمان در این آوردگاه جهانی شرکت داشتند.

,

انتهای پیام/

]
تیم ملی اسکیت بانون و آقایان ایران که به سرپرستی رئیس هیات اسکیت استان مرکزی به رقابت های جهانی اسکیت رول بال بنگلادش اعزام شده بود دو مدال نقره جهان را کسب کرد.