نتایج مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان سمنان اعلام شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان یعقوبی در گفت و گو با خبرنگار ندای سرخه اظهار داشت: مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان سمنان  به میزبانی شهرستان سرخه در سالن باران با حضور 54 ورزشکار از شهرهای مختلف استان برگزار و پس از پایان رقابت ها با اعلام رأی داوران نتایج اعلام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای سرخه,

وی خاطرنشان کرد: شهرستان سمنان با کسب 90 امتیاز، شهرستان سرخه با کسب 88 امتیاز، مهدیشهر با کسب 42 امتیاز، شاهرود با 12 امتیاز و گرمسار با 10 امتیاز مقام های اول تا پنجم این دوره از مسابقات را از آن خود کردند.

,

مسئول برگزار کننده این دوره از مسابقات استانی مچ اندازی بیان داشت: در نتایج انفرادی در وزن 55 کیلوگرم آقایان مکی از سرخه، تبیانیان از مهدیشهر و ویسی نیز از مهدیشهر عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

,

یعقوبی خاطرنشان کرد: در وزن 60 کیلوگرم آقایان اکبری از گرمسار، سیادت از سرخه و رحمانی از مهدیشهر اول تا سوم شدند و در وزن 65 کیلوگرم نیز به ترتیب عناوین اول تا سوم را آقایان باقیان از سرخه، محمودی از سرخه و صالحی از مهدیشهر کسب کردند.

,

وی افزود: در وزن 70 کیلوگرم آقایان حیدری از سرخه،‌ثانی از سمنان و کیپور از مهدیشهر موفق به کسب رتبه های اول تا سوم شدند.

,

این مسئول عنوان کرد: در وزن 75 کیلوگرم آقایان ذوالفقاریان از مهدیشهر، طحان از سرخه و پهلوانی از سمنان به ترتیب اول تا سوم و در وزن 80 کلیوگرم نیز آقایان رحیمی،‌یحیایی و مجیدی هر سه از سمنان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

,

یعقوبی بیان داشت:‌در وزن 85 کیلوگرم آقایان کریمی و مقدم عناوین اول و دوم و شهروی از سرخه عنوان سوم را کسب کرد و در وزن 90 کیلوگرم نیز علی اصغر علی اکبری، عبدی و نصرت الهی هر سه از سمنان عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

,

وی ادامه داد:‌ آقایان کوشمغانی از سرخه، عیسی علی اکبری از سمنان و فلاحتی از شاهرود در وزن 100 کیلوگرم در جایگاه های اول تا سوم قرار گرفتند و در وزن مثبت 110 کیلوگرم آقایان نوروزی از سمنان، کلانتر از شاهرود و مغانی از مهدیشهر عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

,

این مسئول بیان داشت: محمد کوشمغانی از شهرستان سرخه به عنوان قهرمان قهرمانان«اوورال» این دوره از مسابقات معرفی شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
مسابقات مچ اندازی قهرمانی استان سمنان به میزبانی شهرستان سرخه با حضور 54 ورزشکار از شهرهای مختلف استان برگزار شد.