جام شهدای آتش نشان در شیروان برگزار شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از  شیروان ، صبح جمعه 6 اسفند ماه 95  مسابقات کشتی با چوخه کشور به میزبانی شیروان در محل سالن پوررضا ، با شرکت 10 تیم و 110 کشتی گیر از استان های کشور آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیروان ,

رقابت‌های کشتی با چوخه  در شش وزن 65، 75، 86 ، 95 و بالای 95 کیلوگرم  برگزار شد که پس از تیم شیروان تیم های بجنورد و اسفراین به مقام دوم و سوم رسیدند.

,

در رده انفرادی نیز نفرات برتربه شرح ذیل معرفی شدند.

,

رده سنی جوانان:
وزن 65 کیلوگرم: موسی امانی از شیروان مقام اول ، وحید قاسمی از شیروان و فواد ولی زاده از شیروان به ترتیب دوم و سوم شدند
رده سنی بزرگسالان:
وزن 65 کیلوگرم: حمید سلمانیان از شیروان مقام اول  ، عزیز حسن زاده از فاروج و علی رحمانی از آشخانه به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
وزن 75 کیلوگرم: پرویز ولی زاده از بجنورد مقام اول ، میلاد حسنی از شیروان و صادق خیری از شیروان به ترتیب دوم و سوم شدند.
وزن 85 کیلوگرم: الیاس اکبری از اسفراینمقام اول ، سعید محمدی حسن از شیروان و حسین فرامرزی از شیروان به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.
وزن 95 کیلوگرم: یونس ولی زاده از بجنورد مقام اول ، رستم چادرنشین از آشخانه و حامد رشیدی از شیروان به ترتیب دوم و سوم شدند.
وزن 95+ کیلوگرم: مسلم نوری از شیروان مقام اول ، حسن عباسپور از فاروج و علیرضا صحرایی از آشخانه عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

,
,
,
,
,
,
,
,

که این رقابت‌ها یک روزه با معرفی قهرمانان این دوره از مسابقات و اهدای جوایز به نفرات برتر به پایان رسید.

,

انتهای پیام / م الف

]
مسابقات کشتی با چوخه بزرگداشت شهدای آتش نشان در سالن پوررضای شیروان برگزار شد و با معرفی قهرمانان این دوره از مسابقات به پایان رسید.