بانه ای ها سال گذشته یک میلیارد ریال به جشن نیکوکاری کمک کردند
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آرباباخبر، نژاد شهیدی در جلسه هماهنگی برگزاری جشن نیکوکاری شهرستان بانه اظهار داشت: جشن نیکوکاری در آستانه سال نو یکی از  برنامه های خوب کمیته امداد در راستای یاری رساندن به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آرباباخبر,

وی با اشاره به میزان کمک های جشن نیکوکاری از محل کمک های مردمی در سال گذشته افزود: در سال 94 بالغ بر یکصد میلیون تومان از محل کمک های نقدی و غیر نقدی مردم برای کمک به نیازمندان و اقشار آسیب پدیر جمع آوری شد.

,

معاون فرماندار بانه؛ محرومیت زدایی و کم کردن فاصله طبقاتی بین اقشار مختلف جامعه را یکی از اصلی ترین فلسفه های تشکیل کمیته امداد برشمرد و خاطرنشان کرد؛ برنامه های متنوع کمیته امداد در طول سال نیز گامی مثبت در راستای تحقق این اهداف است.

,

شهیدی؛ ضمن تاکید به هماهنگی دستگاه های ذی ربط در برگزاری جشن نیکوکاری ابراز امیدواری کرد که امسال با تلاش و همت مضاعف نهادهای امدادی و خدمات رسان در اجرای جشن نیکوکاری؛ نسبت به سال گذشته کمک بیشتری جمع اوری شود.

,

ماموستا حیدری امام جمعه بانه نیز در ادامه به اهمیت و جایگاه کمک به نیازمندان در دین اسلام اشاره کرد و گفت: در هیچ یک از ادیان الهی به اندازه دین مبین اسلام در رابطه با کمک به فقرا و نیازمندان سفارش نشده است.

,

وی افزود: خداوند متعال در آیات متعددی از قرآن کریم به اجر و پاداش بزرگی که برای محسنین و نیکوکاران در نظر گرفته اشاره دارد  که همه این آیات حاکی از ارزش و جایگاه موضوع احسان و نیکوکاری می باشد.

,

امام جمعه بانه اسلام را دین مهربانی و رحمت عنوان کرد و گفت: امروزه دشمنان قسم خورده و کینه توز در پی ایجاد چهره خشن از اسلام در جهان هستند .

,

ماموستا حیدری تصریح کرد: اسلام به همان اندازه که از کارهای بد و ناشایست انسان ها را بر حذر داشته به همان اندازه به انجام کارهای خوب هم سفارش و ترغیب کرده است.

,

انتهای پیام/

]
معاون سیاسی فرماندار بانه از جمع آوری یک میلیارد ریال در جشن نیکوکاری در این شهرستان خبر داد.